امام جمعه یاسوج:

نماز جمعه به برکت انقلاب اسلامی جایگاه خود را پیدا کرد

حجت‌الاسلام «سید‌ علی‌‌اصغر حسینی» گفت: پیش از پیروزی انقلاب، نماز جمعه به ندرت در برخی نقاط کشور برگزار می‌شد اما امروز این آیین سیاسی-عبادی به برکت انقلاب اسلامی جایگاه خود را پیدا کرده است.
کد خبر: ۳۵۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 19July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه با رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نماز جمعه به برکت انقلاب اسلامی جایگاه خود را پیدا کرده است.

وی افزود: دشمن تعارضاتی را در شمال غرب کشور انجام داد که نیروهای مسلح کشورمان این گروه تروریستی مخل امنیت را درهم کوبید و با این اقدام خود به آنها اعلام کرد که امنیت کشور خط قرمز ما است و هرکس بخواهد در این امنیت خللی درآن وارد کند نابود خواهد شد.

امام جمعه یاسوج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان وظیفه سنگین نظارت بر قانون را دارد و به همین علت دشمنان بسیاری در داخل و خارج دارد.

حسینی به سیزدهمین سالروز جنگ 33 روزه و پیروزی حزب‌الله لبنان بر اسرائیل اشاره داشت و بیان کرد: در سال 2006 جنگی علیه لبنان و حزب‌الله رقم خورد که لبنان همه گروه‌ها را نابود کرد و دبیرکل حزب‌الله نیز به مناسبت سیزدهمین سال این پیروزی مطالبی را بیان کرد که سبب ترس و وحشت رژیم صهیونیستی شد.

امام جمعه یاسوج همچنین به رهبر شیعیان نیجریه اشاره کرد و گفت: شیخ «ابراهیم زکزاکی» چندین سال است که توسط دولت این کشور و به دستور صهیونیست‌ها و وهابی‌ها در زندان بوده و این در حالی است که سازمان ملل و برخی کشورهای اسلامی در مقابل این موضوع و جنایت‌هایی که علیه شیعیان این کشور می‌شود سکوت کرده‌اند و امیدواریم هر چه زودتر این رهبر بزرگ کشور نیجریه آزاد شود.

حسینی خطاب به جوانان هم متذکر شد: جوانان نسل‌های گذشته آبرو و عزت آفریدند و حالا نوبت شما است که از استقلال ایران که مورد حسادت دشمنان قرار گرفته، حفاظت کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار