امام جمعه برازجان:

حمایت از حرکت‌های انقلابی باعث ماندگاری انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام حسن مصلح گفت: حمایت از حرکت‌های انقلابی باعث ماندگاری انقلاب، افزایش کارآمدی نظام اسلامی، رشد فرهنگ خدمت بدون منت در همه بخش‌های نظام و بسترسازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ - 19July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه از جمله مراسم عبادی و سیاسی هفتگی بسیار مؤثر پس از انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: نماز جمعه در عین حال که هزینه مالی برای نظام و دولت ندارد و ردیف بودجه برای آن تعیین نشده است لیکن دهها برابر تمامی مراکز فرهنگی و تبلیغی که بودجه‌های میلیاردی دارند مؤثرتر است.

امام جمعه برازجان به اثرات و کارکردهای نمازهای جمعه اشاره کرد و گفت: هر هفته میلیون‌ها نفر از مردم مؤمن و با انگیزه اعتقادی در این همایش معنوی شرکت می‌کنند و بهره‌های لازم را از آن می‌گیرند.

وی بیان کرد: به صورت هفتگی تمامی اخبار، حوادث و اتفاقات کشور و جهان اسلام به صورت تحلیلی از طریق تریبون‌های نماز جمعه به اطلاع مردم می‌رسد و موارد دیگر هم به صورت هفتگی از تریبون‌های نماز جمعه منعکس می‌شوند.

مصلح با اشاره به محورهای بیانات رهبری در دیدار با ائمه جمعه کشور افزود: ضرورت سلوک در رفتار مردمی ائمه جمعه، لزوم امید آفرینی در جامعه، حمایت از جریان‌های انقلابی از جمله این محورها بود.

وی بیان کرد: حمایت از حرکت‌های انقلابی باعث ماندگاری انقلاب، افزایش کارآمدی نظام اسلامی، جلوگیری از مخاطرات کاهش روحیه انقلابی در کشور، شتاب در روند پیشرفت و فاصله گرفتن از سستی و بی عملی، رشد فرهنگ خدمت بدون منت در همه بخشهای نظام و بسترسازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی می‌شود.

امام جمعه برازجان با اشاره به اثرات و کارکردهای نماز جمعه در رشد و توسعه جامعه افزود: دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حمایت از مدیران و مسئولان خدوم نظام، بیان مشکلات و مطالبات مردم، تبیین موانع و هشدارها و توصیه‌های ولی امر مسلمین و انتقاد سازنده از مدیران مختلف از جمله این موارد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها