امام جمعه کرمان:

در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا سر تسلیم فرود نخواهیم آورد

حجت‌الاسلام «اصغر عسگری» گفت: هیچ دلیلی ندارد که در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا سر تسلیم فرود بیاریم، زیرا ایران کشوری آزاد و مستقل است.
کد خبر: ۳۵۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ - 19July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجتالاسلام «اصغر عسگری» امام جمعه کرمان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان، اظهار داشت: این شورا محل تشخیص یک عده انسان عادل و بصیر و بیطرف نسبت به صلاحیت‌ها و سدی برای جلوگیری از ورود آدم‌های بی‌صلاحیت در پست‌های حساس است و شورای نگهبان برای ارتقای نظام اسلامی در کشور تلاش می‌کند.

امام جمعه کرمان با تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی در کشور بیان داشت: کار کردن در بهزیستی کار بسیار سخت و گسترده‌ای است و این سازمان برای حمایت از کودکان و زنان بی سرپرست و مبتلایان به بیماری های صعب العلاج تاسیس شده و سازمان بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: باید در هر زمینه‌ای که می‌توانیم به بهزیستی کمک کنیم و از آنجا که این مجموعه به تنهایی و با کمک های دولتی اداره نیست، افراد ثروتمند بهزیستی را یاری کنند.

حجت الاسلام عسکری در ادامه با بیان اینکه افزایش قیمت و اجاره بهای مسکن دغدغه بسیاری از افراد جامعه شده است، تصریح کرد: مدیران باید برای مهار، کنترل و نظارت بر قیمت مسکن چاره ای بیندیشند و نسبت به تحویل هرچه سریع تر مسکن های مهر، عرضه زمین برای انبوه سازی و ساخت مسکن اقدام کنند.

وی با اشاره به دزدی دریایی انگلیس به تعبیر مقام معظم رهبری بیان داشت: انگلیس که هم‌پیمان آمریکا است بداند که این اقدام او بر خلاف تمام معاهدات بین‌المللی است و بی‌پاسخ نخواهد ماند و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ائمه جمعه فرمودند که انگلیس آن چنان سیلی خواهد خورد که برای دیگران درس عبرتی شود.

امام جمعه کرمان پیرامون خروج یک جانبه آمریکا از برجام و عمل نکردن اروپایی ها به 11 تعهد برجام اظهار داشت: پس از بدعهدی آمریکا و اروپایی ها، ما نیز مرحله به مرحله از تعهدات خود کم خواهیم کرد، زیرا هیچ دلیلی ندارد که ما در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا سر تسلیم فرود بیاریم، چرا که کشوری آزاد و مستقل هستیم.

وی با اشاره به اینکه نماینده عربستان در سازمان ملل اعلام کرده «زمان آن فرا رسیده که جنگ یمن فروکش کند» را نتیجه مقاومت مردم یمن در برابر متجاوزان دانست و گفت: مقام معظم رهبری همواره بر استقامت و ایستادگی بر مواضع اصولی تاکید داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار