حماس: «صهیونیست‌زدگی» برخی مقامات عرب مشهود است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که تصویر دیدار صمیمانه وزیر خارجه بحرین با همتای صهیونیست وی نشان‌دهنده «صهیونیست‌زدگی» برخی مقامات عرب است.
کد خبر: ۳۵۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ - 19July 2019

حماس: «صهیونیست‌زدگی» برخی مقامات عرب مشهود استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سامی ابوزهری» سخنگوی جنبش حماس به دیدار «احمد بن خالد» وزیر خارجه بحرین با «یسرائیل کاتص» همتای صهیونیست وی واکنش نشان داد.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، ابوزهری تأکید کرد که تصویر دیدار صمیمانه بن احمد با کاتص نشان‌دهنده صهیونیست‌زدگی است که برخی اعراب به آن دچار شده‌اند.

وی در صفحه توئیتر خود با اعلام مطلب افزود: «این دیدار‌ها و تصاویر خیانت به قدس و فلسطین است، اما هرگز در منحرف کردن آگاهی و شعور امت و هدایت آن به سمت دست کشیدن از فلسطین و عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی موفق نخواهد بود».

وزیر خارجه بحرین روز پنجشنبه (دیروز) در تلاش برای عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی، برای اولین بار با «یسرائیل کاتص» همتای صهیونیست خود دیدار کرد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی پنجشنبه (۲۷ تیر) اعلام کردند که دو طرف در حاشیه اجلاس وزیران خارجه کشور‌های جهان موسوم به «پیشبرد آزادی مذهبی در جهان» که در واشنگتن آمریکا برگزار شد، با یکدیگر دیدار کردند.

«جیسون گرینبلات»، فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در مذاکرات سازش بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی در توییتر خود این دیدار را کوتاه، اما دوستانه خواند. او نوشت: «این هفته در واشنگتن پیشرفت عالی به نفع اسرائیل، بحرین و منطقه حاصل شد».

بن احمد پس از این دیدار بر تمایل کشورش برای همکاری کامل با رژیم اشغالگر در زمینه گردشگری و تجارت تاکید کرد و گفت: مردم اسرائیل نیاز به آرامش دارند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار