فرمانده سپاه فجر فارس:

گروه‌های تکفیری، عروسک‌های دست تل‌آویو هستند

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: گروه‌های تکفیری عروسک‌های دست تل‌آویو هستند و اینها اولاد حرام‌زاده استکبارند.
کد خبر: ۳۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲ - 04December 2014

گروه‌های تکفیری، عروسک‌های دست تل‌آویو هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، سردار سرتیپ غلامحسین غیبپرور در مراسم یادواره شهدای مدافعان حرم فارس در حرم مطهر احمدبیموسی(ع) اظهار داشت: جوانان زمان کنونی ایران اسلامی پرشورتر از جوانان زمان هشت سال دفاع مقدس هستند و بصیرت یافتهاند و این بصیرت در سرزمینهای اسلامی گسترش یافته و بر تمام دنیا روشن شده که اتاق فکر و هدایت تکفیریها در کاخ سفید است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس نام مقام معظم رهبری را مترادف با آگاهی و بصیرت عمیق و ریشهدار دانست و گفت: نمونه بارز زمان کنونی سید حسن نصرالله است که تمام افتخار خود را پیروی از رهبری فرزانه ما میداند و با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران و رهبری مقام معظم رهبری در مقابل دشمن ایستاده است.

وی بیان کرد: بشریت امروز با بیداری اسلامی روبهروست و انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) و رهبری فرزانه انقلاب کار خود را انجام داده و امروز در همه عالم با نام مقام معظم رهبری عشق میکنند.

سردار غیبپرور با بیان اینکه در زمان کنونی صحنه دفاع از اسلام به گونهای شکل گرفته که تمام دلدادگان اسلام وارد عرصه شدند، تصریح کرد: در این عرصهها تفاوت قائل شدن بین شیعه و سنی اشتباه محض است و  نباید فراموش کرد که هدف این گروهها حمله به اصل مکتب اسلام است.

فرمانده سپاه فجر تصریح کرد: امام خمینی(ره) با پایهگذاری انقلاب اسلامی ایران گرد و غبار را از چهره تابناک اسلام برگرفت و این انقلاب بود که توانست آینه اسلام را به گونهای رودرروی انسانیت امروز قرار دهد که تشعشعات اسلام ناب به دلهای پاک بتابد.

وی با اشاره به نحوه انقلاب امام خمینی(ره) و اینکه امام با سلاح و با زور انقلاب را به دنیا صادر نکردند، بیان کرد: این ماهیت انقلاب بود که دلهای مردم جهان متوجه اسلام شد و ایران اسلامی به عنوان امالقرای جهان اسلام به مردم دنیا معرفی شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه کسانی که به باطل بر کرسی ریاست بر ملل مسلمان تکیه کردند با شکل گرفتن انقلاب هولناک شدند، عنوان کرد: استکبار و دشمنان دنیای اسلام جنگ را بر ما تحمیل کرده، شخصیتهای اسلام و انقلاب را ترور کرده و محاصره اقتصادی و سیاسی علیه ایران را بیشتر کردند.

سردار غیبپرور با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب آنچه در توان داشتند برای دشمنی با ایران انجام دادند، اظهار داشت: کسی که مسلمان نباشد و انقلابی هم نباشد اما ذرهای انصاف داشته باشد میتواند این موضوع را تأیید کند و دشمنان اسلام برای از پا انداختن انقلاب تمام داشتهها و توان خود را به کار گرفتند.

وی با بیان سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایران اسلامی در گذری تاریخی، خطرناک، حساس و تمدنساز قرار دارد، افزود: این مطلب حقی است که مردمان مسلمان این تاریخ را میسازند و در مقابل این مسیر وهابیت خبیث و ملحد پول هزینه کرده، آمریکاییها حمایت کرده، صهیونیستها کف زدند و گروههای تکفیری را ایجاد کرده و به جان مردم مظلوم در سرزمینهای مسلمان انداختند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها