سردار رضایی عنوان کرد؛

اجرای طرح‌های ویژه در مرزهای شرقی کشور

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: طرح‌های جامعی به ویژه برای مرز‌های شرق کشور در دست اجرا داریم و در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات مثبتی در این حوزه خواهیم بود.
کد خبر: ۳۵۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ - 20July 2019

اجرای طرح‌های ویژه در مرزهای شرقی کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه بازدید از سواحل شهرستان بابلسر اظهار داشت: مرزبانان استان مازندران در ساماندهی شناور‌ها و انجام مأموریت‌های خود در حوزه مرزبانی موفق عمل کرده‌اند.

وی افزود: مردم مازندران مردمی انقلابی و ولایی هستند و به واسطه خصوصیات خوب مهمان‌نوازی، پذیرای گردشگران زیادی از اقصی‌نقاط مختلف کشور هستند و این مهم فرصتی ایجاد کرده تا کسانی که مایلند از طبیعت بکر استفاده کنند، به این منطقه بیایند.

این مقام ارشد مرزبانی با تاکید بر اینکه مسئولان زیرساخت مناسب گردشگری را برای ایجاد درآمد پایدار به وجود آورند، ادامه داد: خوشبختانه با مدیریت خوب نیروی انتظامی، شاهد امنیت مسافران و گردشگران در این منطقه هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا، با بیان اینکه رعایت شئونات اسلامی و مقررات زمینه امنیت بیشتر را برای شهروندان و مسافران فراهم می‌کند، افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در مرز‌ها انجام گرفته و با اشرافیت کامل مناطق مرزی را مدیریت می‌کنیم.

سردار رضایی ادامه داد: در آن مناطقی که نقصان ابنیه زیربنایی وجود دارد، نیازمند برنامه‌ریزی و تمرکز دقیق‌تری هستیم؛ البته طرح‌های جامعی به ویژه برای مرز‌های شرق کشور در دست اجرا داریم و در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات مثبتی در این حوزه خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار