تشییع شهید حافظ امنیت در شهرکرد

مراسم تشییع پیکر پاک شهید «قربانعلی امیدی‌ارجنکی» حافظ امنیت با حضور پرشور مردم ولایی و خانواده‌های شهدا صبح امروز از مقابل امامزادگان دوخاتون شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ - 20July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، مراسم تشییع پیکر پاک شهید «قربانعلی امیدی‌ارجنکی» حافظ امنیت پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان با حضور پرشور مردم ولایی و خانواده‌های شهدا صبح امروز از مقابل امامزادگان دوخاتون شهرکرد به سمت میدان 12 محرم تشییع و سپس در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و وبختیاری در آیین تشییع شهید نظم و امنیت در شهرکرد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت وحدت جهان اسلام و پرهیز از تفرقه اظهار داشت: جبهه انقلاب باید تقویت شود و این تقویت نیازمند همگرایی همه جوانان انقلابی است.

حجت الاسلام محمد علی نکونام افزود: هموراه تاکید می شود که نیروهای انقلابی مبادا به همدیگر پشت کنند و پشت سر برادر دینی و انقلابی خود غیبت کنند، بلکه باید تا می توانند متحد شوند و جبهه انقلاب را تقویت کنند.

سروان قربانعلی امیدی ارجنکی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی روز ۲۶ تیر در درگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان فنوج به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار