پیام تسلیت سردار «کارگر» در پی درگذشت امیر «احمد ترکان»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با انتشار پیامی خطاب به خانواده مرحوم امیر سرتیپ «احمد ترکان»، درگذشت این فرمانده دلاور ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۵۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ - 20July 2019

پیام تسلیت سردار «کارگر» به خانواده مرحوم امیر سرتیپ «احمد ترکان»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با صدور پیامی خطاب به خانواده مرحوم امیر سرتیپ «احمد ترکان»، درگذشت این فرمانده دلاور ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

إنا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم امیر سرتیپ «احمد ترکان»

معاون اسبق عملیات ارتش

با درود و  صلوات بر حضرت  محمد و آل محمد (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و اهداء سلام

با احترام، درگذشت امیر سرافراز اسلام سرتیپ «احمد ترکان»، معاون اسبق عملیات ارتش و فرمانده فقید و دلاور لشکر 28 کردستان در دوران هشت سال حماسه و ایثار باعث تأثر و تألم خاطر گردید.

شجاعت، مدیریت، حماسه و ایثار آن فرمانده غیور و متدین ارتش جمهوری اسلامی ایران در آزادسازی محورها و مناطق غرب و شمال­غرب کشور از لوث منافقین و ضدانقلاب و در عملیات­‌های بزرگ و سرنوشت‌­ساز دوشادوش فرماندهان، شهدا و رزمندگان سلحشور ارتش به‌ویژه همراه با سپهبد شهید «صیاد شیرازی» برای همیشه ماندگار است.

اینجانب درگذشت آن سرباز ولایت و مطیع امر رهبر، امیر سرافراز اسلام را به ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده محترم و بازماندگان گرامی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با همرزمان شهیدش برای آن مرحوم و صبر و اجر وافر برای بازماندگان گرامی مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار