رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد

برگزاری اجتماع باشکوه طلایه داران بصیرت در گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: روز دوشنبه 8 دی ماه سال جاری اجتماع باشکوهی از طلایه داران بصیرت در گیلان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷ - 04December 2014

برگزاری اجتماع باشکوه طلایه داران بصیرت در گیلان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت ، حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است؛ اظهار داشت: نهم دی ماه بینظیرترین حرکت مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی برای حفاظت از نظام مقدس اسلامی بود.

وی افزود: نظام مقدس اسلامی در نهم دی ماه سال 88 نفس تازهای پیدا کرد و جهانیان به چشم خود دیدند مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: در جلسهای که در این رابطه با اعضای ستاد داشتیم برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این ایام طرح ریزی شد که می توان به برگزاری مراسمی ویژه در روز نهم دی در مرکز استان و دعوت از علمداران بصیرت بخشی استان در ویژه برنامه های صدا و سیمای استان و نامگذاری یکی از میادین، بلوارها و پل ها به نام هشت دی همراه با بنای تندیس اشاره کرد.

اشجری با اشاره به اینکه مردم گیلان با بصیرت انقلابی خود طبق فرموده قرآن مجید مبنی بر سبقت خیرات، جزو پیشتازان حضور بودند یادآور شد: مردم ولایتمدار گیلان، مدال بصیرت خود را در هشتم دی ماه سال 89 از مقام عظمای ولایت دریافت کردند.

وی تصریح کرد: اجتماع باشکوه طلایه داران بصیرت در صبح روز دوشنبه 8 دی در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار