یادداشت:

موازنه قوا به نفع ما تغییر کرده است

آیا می‌بینید موازنه قوا به نفع ما تغییر کرده است؟ متوجه آرایش قوا هستید؟ از لبنان گرفته تا یمن تا جلیقه زرد‌ها تا جنبش وال استریت، همه جا نبرد خیر و شر برقرار است.
کد خبر: ۳۵۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 25July 2019

موازنه قوا به نفع ما تغییر کرده استگروه استان‌های دفاع‌پرس - «مهناز امینی»: اینجا ایران است، جایی در جغرافیای این پهنه خاکی که تاریخ دوباره تکرار می شود. نبرد بین خیر و شر، داستان هابیل و قابیل، یا عاشورا  و یا جنگ‌های صلیبی و یا نبرد ۳۳روزه. می بینید موازنه قوا به نفع ما تغییر کرده است؟ متوجه آرایش قوا هستید؟ از لبنان گرفته تا یمن تا جلیقه زردها تا جنبش وال استریت، همه جا نبرد خیر و شر برقرار است.

ابلیس که همه توانش را در جنگ تحمیلی و در جنگ نرم به کار برده است، عملا دیگر هیچ گزینه ای روی میزش نیست. این بار سید حسن نصرالله است که اسراییل را تهدید می کند و می دانند که می تواند و می کند همانطور که امارات با آن پشتوانه مالی و تجهیزاتی در باتلاق یمن دست و پا می زند و برای خروج دست به دامن ایران شده است. در این زمان است که می توان گفت «و مکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین». احتمالا امیر امارات به این نتیجه رسیده که بهتر بود به جای ریختن خون کودکان یمنی به خانواده اش محبت می کرد که این افتضاح به بار نیاید که دیگر در سطح بین المللی همه فهمیدند. بالاخره خون یمنی ها کار خودش را کرد؛ به این می گویند جنگ نرم خدا.

عربستان هم که هنگامه  انتقال قدرت است و خودشان به جان خودشان می افتند. آمریکا هم که در این هنگامه انتخابات است که آنچه فضاحت مالی و اخلاقی است رو می شود و این روابط شان با ایران است که مثل زمان کارتر مانع از این می شود که ترامپ دوباره پیروز شود.

اینجا ما در گذرگاه تاریخ و تمدن، جغرافیا و سیاست با کوله باری از فرهنگ و آموزهای بشری چه قبل از اسلام و چه بعد از اسلام چون نگینی بر پیشانی بشریت می درخشیم. چه کسی می خواهد ما را متهم به ساخت اسلحه کشتار جمعی کند،اولین استفاده کنند از آن!؟!  چگونه فکر می کنند هنوز هم می توانند با ابزار حقوق بشر، به بشریت توهین کنند.

در فرانسه می شود عریان ظاهر شد اما با حجاب نمی شود به دانشگاه رفت! عجب احترامی برای مقام زن و بشریت قائل هستند. زنان ژاپنی مجبورند با تعرضات نظامیان آمریکایی کنار بیاییند و به خاطر حق کاپیتولاسیون که آمریکا برای اتباع خود لحاظ می کند همانطور که در گذشته می خواستند در ایران هم داشته باشند و تبعید امام از همانجا آغاز شد.

ملت ما ملتی نیست که اجازه دهد اجنبی دست به خاک یا ناموسش دراز کند، حتی به قیمت شهدای پانزده خرداد. مرد ایرانی غیرت و انسانیت دارد. از زمان کوروش تا به حال مردان و زنان با هوش و با فرهنگ کشورم آنچنان مایه مباهات هستند که دشمن راهی جز ترور ندارد، اما خون شهید مگر از جوشش می ایستد؟ مگر کسی که شایسته  شهادت می شود را میتوان کشت؟ اینجا است که باور می کنیم شهیدان زنده هستند و نزد خدای خود رزق الهی دریافت می کنند.

لحظه به لحظه به ظهور نزدیک تر می شویم تنها کافیست وجدان بیدار ملتها را آگاه سازیم همه چیز مهیا است شیخ زکزاکی عزیز اگر در نیجریه هم شهید شود نفس زکیه ای است که توسط عربستان شهید شده است. لحظه به لحظه دست مزدوران داخلی بهتر رو می شود و صبر رهبری به لحظات ظفر می رسد. صبح نزدیک است و کمی روشنی صبح هویداتر می شود و این مزدوران مثل بنی صدر به دامن اربابانشان خواهند گریخت. گرگها در تاریکی شب شجاع میشوند و فانوس پر نوری دست صاحب الزمان است. این طوفان پسر نوح راهم غرق خواهد کرد و بعد نسلی پاک روی زمین حکومت خواهند کرد. به امید دیدار در بیت المقدس عزیز و نماز پشت سر صاحب الزمان.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار