منصوری در گفتگو با «دفاع پرس»:

تمدید مذاکرات فرصت مناسب برای مقابله با ایران هراسی در جهان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز می توانیم بر اهرمی که آژانس برای ما در زمان مذاکرات فراهم کرده است سوار شده و با استفاده از ابزار رسانه‎ای، «ایران هراسی» را که غرب به ویژه آمریکا علیه ایران در جهان به راه انداخته است، خنثی کنیم.
کد خبر: ۳۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸ - 04December 2014

تمدید مذاکرات فرصت مناسب برای مقابله با ایران هراسی در جهان

عباسعلی منصوری آرانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس با بیان و حمایت از تیم مذاکره کننده ایران که از ارزشها و منافع ملی در مذاکرات دفاع کردهاست، گفت: تمدید مذاکرات از سوی کشورهای 1+5 نشان دهنده این است که تیم هسته ای ایران در مذاکرات سرسختانه از منافع ملی و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند.

وی پافشاری تیم مذاکره کننده بر این موضوع که ایران تعهدات «ان پی تی» را به درستی اجرامی کند را فرصتی برای کشورمان دانست و افزود: امروز می توانیم بر اهرمی که آژانس برای ما در زمان مذاکرات فراهم کرده است سوار شده و با استفاده از ابزار رسانهای، «ایران هراسی» را که غرب به ویژه آمریکا علیه ایران در جهان به راه انداخته است، خنثی کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: تمدید مذاکرات به صورت نامحدود خود تهدیدی برای کشور ایران از سوی کشورهای 1+5 بشمار میآید و با توجه به تحریم هایی که غرب و آمریکا علیه ایران صادر کرده است، طولانی شدن مذاکرات قطعا به ضرر منافع ملی ما تمام خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایران باید با فشار آوردن بر کشورهای 1+5 جهت به نتیجه رسیدن مذاکرات، زمان مذاکرات را کوتاه کند و اگر این کار توسط اعضای تیم مذاکره کننده صورت بگیرد علی القاعده توانسته اند تهدیدها را به فرصت عالی تبدیل کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به این که ایران به دانش هسته ای و غنی سازی دست پیدا کرده است پس بنابراین گذشت زمان تهدیدی برای فعالیت های هستهای ایران بشمار نمی رود، یادآور شد: تیم مذاکره کننده باید از فرصت کنونی که آژانس برای مقابله با ایران هراسی در اختیار ما قرار داده بهترین استفاده را برده و با فشار بر کشورهای 1+5 برای لغو تحریم های ظالمانه علیه ایران تلاش کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار