معاون فرهنگی فرماندهی انتظامی مازندران تأکید کرد؛

برقراری امنیت اجتماعی با رویکرد نرم افزارانه

«مسعود تقدیسی لاریجانی» با بیان اینکه در حوزه امنیت اجتماعی دو رویکرد سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد، گفت: همه اینها برای برقراری امنیت بوده و محور امنیت اجتماعی رویکرد نرم افزارانه است.
کد خبر: ۳۵۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ - 21July 2019

برقراری امنیت اجتماعی با رویکرد نرم افزارانهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مسعود تقدیسی لاریجانی» معاون فرهنگی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی بررسی راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور روحانیون مستقر استان، مدیران فرهنگی سکونتگاه‌های غیر رسمی، دبیران و مسئولین طرح اوقات فراغت و گروه‌های فرهنگی تبلیغی در مجتمع کوثر برگزار شد رابطه با خدا، رابطه با ولی خدا و رابطه با مردم را سه رابطه کلیدی در دین برشمرد.

وی با بیان اینکه انسان‌ها آزاد آفریده شده و از بایدها و نبایدها گریزان هستند، افزود: ناهنجاریهای اجتماعی امروز به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌هاست.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه امنیت اجتماعی دو رویکرد سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد، گفت: همه اینها برای برقراری امنیت بوده و محور امنیت اجتماعی رویکرد نرم افزارانه است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام با استفاده از روش نرم افزارانه به دنبال ناامن کردن جامعه هستند، وجود امنیت اخلاقی، همدلی و مشارکت در حوزه اجتماعی و اعتماد اجتماعی را از نشانه‌های جامعه‌ای امن عنوان کرد.

این مقام مسئول با عنوان اینکه اگر این مولفه‌ها از هم فاصله بگیرند ما از جامعه امن فاصله می‌گیریم، گفت: در مسئله حجاب عقب نشینی وجود ندارد و باید حجاب با تدبیر ترویج شود.

معاون فرهنگی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران با بیان اینکه کار فرهنگی اولویت دارد، گفت: ما پشت سر نهادهای فرهنگی کار می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار