سردار سلیمانی:

امام خمینی (ره) مفهوم قدرت را در دنیا تغییر دادند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز در خلیج فارس ناو و شناور انگلیسی و آمریکایی حضور دارند، در منطقه پایگاه‌های هوایی دارند، ولی با این همه قدرت نظامی نتوانستند به اهداف خود دست یابند؛ علت این عدم موفقیت، کاهش قدرت ناتو نیست، بلکه امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را تغییر دادند.
کد خبر: ۳۵۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ - 21July 2019

به گزارش دفاع­‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاحیه طرح شهید «بهنام محمدی» در مشهد اظهار داشت: بسیج بزرگترین تشکیلات مردم‌نهاد دنیا و تکامل‌یافته مردم‌سالاری دینی است که شناخت انقلاب و دستاورد‌های آن ما را به این نکته می‌رساند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: بعد از جنگ دوم جهانی اتفاقاتی منجر به ایجاد یک هندسه قدرت حاکم بر دنیا شد. انقلاب اسلامی این هندسه قدرت را برهم زد ولی تحول عمیق‌تری را انقلاب رقم زد و آن تغییر مؤلفه و مفهوم قدرت بود. استعمار انگلیس هر زمان  که موفقیتی می‌خواست نصیب ملت ایران شود مانع می‌شد. یک میلیون هکتار از ایران در دوران قاجار و پهلوی جدا شد و تمام این جدایی با سیاست‌های خباثت آمیز انگلیس اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود: امروز در خلیج فارس ناو و شناور انگلیسی و آمریکایی حضور دارند. در منطقه پایگاه‌های هوایی دارند، ولی با این همه قدرت نظامی نتوانستند به اهداف خود دست یابند. ناتو قدرت و تکنولوژی خود را از دست نداده بلکه امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را تغییر دادند.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را برای دهه‌های پیش رو تبیین فرمودند. ما ریشه‌هایی مستحکم و توانایی بالقوه در عرصه‌های مختلف داریم که برنامه‌هایی تدوین کنیم تا ایران را به جایگاه شایسته برسانیم و به الگوی مردم سالاری دینی برسانیم و فتنه دشمن را در رسیدن به این هدف خنثی کنیم و این دست یافتنی نیست مگر با تشکیلات مردمی بویژه تشکیلات جوانان و نوجوانان.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت طرح شهید «بهنام محمدی» بیان داشت: طرح شهید «بهنام محمدی» بستری است که باید توسعه یابد. ما همیشه بر مشکلات لجستیکی و مادی فایق آمدیم. رهبری فرمودند بسیج، سازمان مردمی است که اگر درست شناخته نشود به بسیج ظلم شده است.

سردار سلیمانی تأکید کرد: توسعه تشکیلاتی بسیج دانش‌آموزی از مقطع مهد تا مقاطع بالاتر را باید داشته باشیم و شاه بیت ورود به بسیج دانش آموزی باید طرح شهید بهنام محمدی باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: سازمان بسیج بر این باور است که همه ملت ایران بسیجی هستند و مخالفان این ملت و نظام و انقلاب که در میدان دشمنان انقلاب قرار گرفتند تکلیفشان مشخص است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها