سرهنگ موذن خبر داد؛

اجرای مرحله اول طرح مبارزه با سرقت‌های توأم با خشونت در سراسر کشور

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا گفت: در راستای تحقق اهداف قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت، مرحله اول طرح مبارزه با سرقت‌­های توأم با خشونت و شناسایی و دستگیری سارقان خشن در سراسر کشور اجرا شد.
کد خبر: ۳۵۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ - 21July 2019

اجرای مرحله اول طرح مبارزه با سرقت‌های توام با خشونت در سراسر کشور/ افزایش 35 درصدی کشف به وقوع سرقت‌های به عنف در سال جاریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «رضا موذن» معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: وقوع سرقت‌های توأم با خشونت علاوه بر ضرر‌های مادی، تهدیدکننده امنیت و سلب آسایش مردم نیز تلقی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر سرقتی که به عنف باشد، جزء سرقت‌های توأم با خشونت قرار می‌گیرد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در مبارزه با این دست جرایم، کاملا مصمم بوده و با افراد خاطی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت‌های توأم با خشونت به عنوان یکی از برنامه‌های مهم پلیس آگاهی در سال 98 تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت، مرحله اول طرح مبارزه با سرقت ­های توأم با خشونت (زورگیری خیابانی، کیف­ قاپی، سرقت به عنف، سرقت تحت پوشش مأمور) و شناسایی و دستگیری سارقان خشن، خرداد سال جاری به مدت دو روز در سطح استان­‌های سراسر کشور اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: طبق آمار ارائه شده و با بررسی سوابق سارقان دستگیر شده در نتیجه این طرح مشخص شد که 49.5 درصد از این افراد سابقه‌دار و 50.5 درصد از آن‌ها فاقد سابقه بوده‌اند.

سرهنگ موذن در ادامه از افزایش 35 درصدی کشف به وقوع سرقت‌های به عنف طی سه ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: طی همین مدت دستگیری این سارقان 58 درصد افزایش داشته است.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا در پایان به شهروندان توصیه کرد که از به همراه داشتن پول و اشیای قیمتی به مقدار زیاد خودداری و کیف همراه خود را با دستی که مجاور دیوار است، حمل کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها