نماینده ولی فقیه در مازندران:

آزادی بیان باید به نفع اعتلای نظام در رسانه‌ها اجرایی شود

آیت الله «نورالله طبرسی» به جایگاه ویژه رسانه‌‌ها در جوامع امروزی اشاره کرد و گفت: آزادی بیان باید در چارچوب قانون به نفع اعتلای انقلاب و نظام در رسانه‌ها اجرایی شود.
کد خبر: ۳۵۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ - 21July 2019

آزادی بیان باید در چارچوب قانون به نفع اعتلای نظام در رسانه‌ها اجرایی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از انتصاب فردی از جنس فرهنگ و متعهد به مبانی دینی و انقلابی ابراز امیدواری کرد که وضعیت نابسامان فرهنگ و هنر مازندران بهبود پیدا کند.

وی به جایگاه ویژه رسانه‌‌ها در جوامع امروزی اشاره کرد و گفت: آزادی بیان باید در چارچوب قانون به نفع اعتلای انقلاب و نظام در رسانه‌ها اجرایی شده و از تضعیف نظام جلوگیری شود.

«عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با تقدیر از حمايت‌های نماینده ولی فقیه در استان از حوزه فرهنگ و هنر و رسانه مازندران بیان داشت: توجه به فرهنگ و هنر در تراز انقلاب اسلامی که مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است را در دستور کار داریم و در این مسیر از رهنمودهای نماینده ولی فقیه، استاندار و سایر نخبگان استان بهره‌مند خواهیم شد.

در این جلسه «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه و مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار