پیام سردار کارگر به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید «حسین ادبیان»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت بازگشت پیکر شهید حسین ادبیان پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۵۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ - 22July 2019

پیام سردار کارگر به مناسبت بازگشت پیکرمطهر شهید «حسین ادبیان»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید حسین ادبیان پس از ۳۸ سال، پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم راسخ و استوار ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی و الهام‌بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.

نعمت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، مرهون خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های مخلصانه آن عزیزان و ایثارگران از آغازین روز‌های انقلاب اسلامی تاکنون بوده و یقیناً بزرگداشت و تعظیم جایگاه سترگ شهیدان والامقام شکرگزاری این نعمت است.

بازگشت پیکر مطهر شهید دلاور و شجاع ارتش اسلام حسین ادبیان فرمانده غیور یگان نیروی مخصوص لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه که در مقاومت‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و در عملیات‌های تنگه حاجیان و بازی‌دراز نقش مؤثر و محوری داشت، باعث شعف خانواده و مردم شهیدپرور و مقاوم کرمانشاه است.

سلام و درود بیکران خداوند سبحان و رحیم به روح بلند و جاودان آن شهید عزیز که در ایام سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تفحص و در ایام سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) تشییع می‌شود و در جوار همرزمان شهیدش آرام می‌گیرد.

اینجانب بازگشت غرورآفرین و افتخارآمیز پیکر پاک و مطهر شهید سرافراز اسلام حسین ادبیان را به شما خانواده صبور و متدین و به مردم شریف و مقاوم کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان همنشینی با حضرت سیدالشهدا (ع) برای آن شهید مسالت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار