حجت‌الاسلام منتظری در پاسخ به دفاع‌پرس:

افزایش جرایم سایبری در سه ماهه ابتدای سال/ جرایم فضای مجازی مستلزم برخورد جدی است

دادستان کل کشور گفت: سال گذشته نسبت به سال ۹۶ و امسال در سه ماهه ابتدای سال جرایم رایانه‌ای افزایش یافته که این موضوع، مستلزم برخورد جدی است.
کد خبر: ۳۵۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ - 22July 2019

افزایش جرایم رایانه‌ای در سه ماهه ابتدای سال/ جرایم فضای مجازی مستلزم برخورد جدی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور در حاشیه سلسله نشست‌های دوشنبه‌های گام دوم انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر برخورد با سایت‌های قماربازی اظهار داشت: متأسفانه ما از فضای بی در و پیکر و عدم مدیریت فضای مجازی آسیب‌های زیادی می‌بینیم.

وی با بیان اینکه جامعه ما به دلیل همین رها بودن مورد آسیب جدی قرار گرفته است، افزود: برخورد با جرایمی که بستر آن در فضای مجازی است، نیازمند نوعی همکاری و وحدت رویه است.

دادستان کل کشور گفت: متأسفانه سال گذشته نسبت به سال ۹۶ و امسال در سه ماهه ابتدای سال جرایم رایانه‌ای افزایش یافته که این موضوع، مستلزم برخورد جدی است.

وی با بیان اینکه ازجمله جرایم فضای مجازی، موضوع قماربازی و شرط‌بندی است، تأکید کرد: لازم است که آموز‌ش‌های لازم به همکاران من در سراسر کشور در زمینه برخورد با این نوع جرائم داده شود. بر این اساس، دستورالعملی در همین خصوص تهیه و به دادستانی‌های کل کشور ارسال شده است و امیدواریم بتوانیم با این آسیب، به صورت جدی برخورد کنیم.

حجت‌الاسلام منتظری در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه با توجه به کاهش قیمت دلار چرا قیمت اجناس کاهش نیافته است، گفت: در این‌خصوص باید سازمان تعزیرات حکومتی و بخش‌های اقتصادی دولت ورود جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار