تجدید بیعت رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس با نماینده جدید رهبری در هرمزگان

جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس با نماینده جدید ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و ضمن اعلام بیعت با نماینده رهبر معظم انقلاب آمادگی خود را جهت همراهی با وی اعلام کردند.
کد خبر: ۳۵۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ - 22July 2019

تجدید بیعت رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس با نماینده جدید رهبری در هرمزگانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بندرعباس، تعدادی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس صبح امروز با نماینده جدید ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس حجت الاسلام والمسلمین «محمد عبادی زاده» دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به گام دوم انقلاب به عنوان راه پیشرفت گفت: راه مقابله با دشمنان اسلام و استکبار جهانی تزریق روحیه ایثار و شهادت و نشر ارزش های دفاع مقدس در میان جوانان است.

وی در ادامه افزود: جهاد خطی است که بازنشستگی ندارد و باید همیشه روحیه جهادی در جهت پیش برد اهداف نظام وجود داشته باشد و من دست نیاز خود را به سمت شما که این کار بس دشوار را با تلاش شبانه روزی خود هموار کرده اید دراز می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه خود نیز توفیق حضور در جبهه های جنگ را داشته است عنوان کرد: حضرت آقا مکرراً اعلام میدارند نگذارید یاد شهدا و یا خانواده آنها به فراموشی سپرده شود چرا که یاد این عزیزان موجب حرکت و پویایی و تزریق روحیه ایثار و فداکاری است .

وی خطاب به رزمندگان گفت: شما عصاره چهل سال سختی و تلاطم هستید و تجربه ای که شما دارید قطعا موتور محرک نسل جوان انقلابی در گام دوم انقلاب خواهد و شما به هیچ وجه نباید فکر کنید که در گام دوم انقلاب مسئولیتی ندارید بلکه مسئولیت شما حساس تر و بزرگتر خواهد بود.

در پایان این دیدار سردار «حبیب اله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس اظهار کرد: جهت حمایت از برنامه های امام جمعه بندرعباس برای تحقق گام دوم انقلاب و تزریق روحیه ایثار و شهادت در نسل جوان تمام تلاش خود را به کار می بندیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها