سردار فتحی‌زاده:

مسابقات «گشت جاده‌ای» به میزبانی ناجا برگزار می‌شود

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: مسابقات گشت جاده‌ای 2019 روسیه با حضور تیم‌های روسیه، ازبکستان، ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران در پیست بین‌المللی پرند به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ - 22July 2019

مسابقات «گشت جاده‌ای» به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محسن فتحی‌زاده» جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا درباره جزئیات برگزاری مسابقات گشت جاده‌ای 2019 روسیه اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از 10 مرداد سال جاری برگزار می‌شود و تا 25 مرداد (1 تا 16 آگوست 2019) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه محل برگزاری مسابقات بین المللی گشت جاده‌ای 2019 روسیه پیست بین المللی پرند است، ادامه داد: این مسابقات با حضور تیم‌های روسیه، ازبکستان، ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و اتومبیل‌رانی نظامی، اطفاء حریق، خودامدادی، دگرامدادی و تیراندازی نیز از محور‌های برگزاری این مسابقات است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه مسابقات گشت جاده‌ای برای اولین بار در سال 1392 توسط روسیه و با شرکت سه تیم برگزار شده است، گفت: این مسابقات سال گذشته هم برگزار شد که روسیه با خودروی «لادا» و چین با خودروی «جیلی» در مسابقات شرکت کردند و معاونت تربیت و آموزش ناجا توانست گام مهمی در تبلیغ تولیدات داخلی بردارد و امسال در مسابقات گشت جاده‌ای 2019 روسیه «دنا پلاس» خودروی ایرانی، مورد استفاده مسابقه‌دهندگان کشور‌های شرکت‌کننده است.

سردار فتحی‌زاده به هدف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: کسب افتخار در میادین بین‌المللی ورزشی توسط کارکنان ناجا و تقویت تعاملات پلیسی به‌ویژه در حوزه تربیت و آموزش با نگاه صلح و دوستی ازجمله اهداف برگزاری مسابقات بین‌المللی گشت جاده‌ای 2019 روسیه است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا عنوان کرد: این مسابقات همچنین به منظور ایجاد روابط فرهنگی و تقویت همکاری بین نیرو‌های مسلح کشور‌های شرکت‌کننده، تبادل تجربیات و آشنایی با استاندارد‌های آموزشی کشورها، افزایش و رشد مهارت‌های تخصصی و ماموریتی کارکنان و... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها