مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان خبر داد؛

تشکیل ۲ کمیته در لرستان برای برگزاری باشکوه‌تر نماز جمعه

حجت‌الاسلام «اصغر دانشی» از تشکیل پنج کمیته در کشور و ۲ کمیته در استان لرستان در رابطه با برگزاری هرچه باشکوه‌تر و موثرتر نماز جمعه خبر داد و گفت: کمیته فرهنگی تبلیغاتی و کمیته خبری رسانه‌ای در استان لرستان تشکیل شده است.
کد خبر: ۳۵۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 22July 2019

نماز جمعه باعث حفظ بقاء نظام  است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «اصغر دانشی» مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان، ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه روابط عمومی‌های ادارات استان که با محوریت چهلمین سال برگزاری نماز جمعه برگزار شد، ارتباطات را زیربنای بسیاری از علوم قرن جدید دانست و با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها امین و مشاور مدیران و آینه‌ای از زیبایی‌ها هستند، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها چشم و چراغ دستگاه و حافظ منافع مردم و ادارات هستند و روابط عمومی قوی و فعال لازمه پیشرفت ارزش‌هاست.

وی با استناد به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: «نماز جمعه در راس همه امور است»، گفت: نماز جمعه باعث حفظ بقاء نظام است و اگر نماز جمعه از نظام اسلامی گرفته شود، لطمه‌ای سخت به آن وارد می‌شود.

حجت‌الاسلام دانشی ایجاد وحدت، تبیین احکام دین و تجدید عهد از جمله تجدید عهد با شهدا را از اثرات نماز جمعه دانست و گفت: نماز جمعه مظهر پیوند دین و دنیاست و برپایی آن ضربه‌ای محکم به چهره منافقین وارد می‌کند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه نماز جمعه به معنای ارتباط با مهدویت و انتظار است، یادآور شد: برپایی این آیین عبادی سیاسی باید به آن‌چه که در اسلام آمده است، همسان باشد.

وی در پایان از تشکیل پنج کمیته در کشور و ۲ کمیته در استان لرستان در رابطه با برگزاری هرچه باشکوه‌تر و موثرتر نماز جمعه خبر داد و افزود: کمیته فرهنگی تبلیغاتی و کمیته خبری رسانه‌ای در استان لرستان تشکیل شده است که تمام روابط عمومی‌های ادارات استان عضو کمیته فرهنگی تبلیغاتی هستند که می‌توانند در برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز جمعه همفکری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها