فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

تشکیل کمیته‌های تخصصی کنگره شهدای استان بوشهر

سردار «علی رزمجو» با اشاره به اینکه کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر در دی امسال با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم برگزار می‌شود، گفت: در همین راستا کمیته‌های تخصصی ۲۰ گانه این کنگره تشکیل شد.
کد خبر: ۳۵۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ - 22July 2019

تشکیل کمیته‌های تخصصی کنگره شهدای استان بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، ظهر امروز (دوشنبه) در نشست ستاد اجرایی کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان، با بیان اینکه فرهنگ و تفکر شهید و شهادت در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهارداشت: استان بوشهر سابقه ۲ قرن مبارزه با استعمار و استکبار را در کارنامه خود دارد و در این عرصه هم با آمریکایی‌ها و هم با انگلیسی‌ها در تجاوز به سرزمین ایران مبارزه کرده و شهید داده است.

وی گفت: مردم این استان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نیز نقش مهم و تعیین کننده‌ای داشتند و در زمین، هوا و دریا با دشمن متجاوز مبارزه کردند؛ به‌گونه‌ای که ۲ هزار و ۱۲۱ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکنون نگهبان انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: هرجا فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه‌های مختلف اعم از دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پررنگ‌تر باشد، موفقیت‌ها هم بیشتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی، حراست از اعتقادات دینی و حفاظت از مکتب اسلام به عنوان نقشه راه حرکت پرشتاب ملت ایران در عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

سردار رزمجو با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر در دی امسال با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم، تصریح کرد: در همین راستا کمیته‌های تخصصی ۲۰ گانه این کنگره تشکیل شده است و نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رئیس ستاد شورای سیاست‌گذاری و استاندار به عنوان رئیس ستاد اجرایی کنگره سرداران و ۲ هزار شهید فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی گفت: تولید فیلم سینمایی، تالیف کتاب، ارائه آثار شهدا و تولید دیگر آثار فاخر فرهنگی در راستای برگزاری کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان مورد توجه قرار دارد تا این آثار سال‌ها مورد توجه نسل‌های این مرز و بوم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار