امام جمعه بروجرد:

لازمه قدرت اقتصادی تکیه بر نیروی داخلی است/ نباید در اقتصاد و تولید به دشمن تکیه کرد

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: برای داشتن قدرت اقتصادی باید به نیروهای داخلی تکیه کرد و مهارت لازم به آن‌ها ارائه شود.
کد خبر: ۳۵۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ - 22July 2019

لازمه قدرت اقتصادی تکیه بر نیروی داخلی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار با کارکنان مرکز فنی و حرفه‌ای بروجرد، اظهار داشت: برای اینکه ملتی در یک کشور مستقل باشد، باید به منابع و ظرفیت‌های داخل کشور متکی بود؛ چراکه دشمن برای رفع مشکلات کاری نخواهد کرد و تنها برای اهداف خود اقدام می‌کند.

وی افزود: برای داشتن قدرت اقتصادی باید به نیرو‌های داخلی تکیه کرد و مهارت لازم به آن‌ها ارائه شود تا بتوانند در راستای تولید گام‌هایی اساسی بردارند و اقتصاد یک کشور را مقاوم کنند.

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: در سطح کشور منابع، ظرفیت‌ها و استعداد‌های زیادی وجود دارد و باید تلاش کرد تا از این منابع به‌خوبی استفاده شود و در کل کشور نیرو‌های جوانی وجود دارند که تحصیل‌کرده‌اند؛ اما فاقد مهارت هستند که در صورت داشتن مهارت می‌توانند در تولید و کسب‌وکار وارد شوند.

وی بیان کرد: باید جوانان با برنامه‌ریزی، تبلیغ و ترویج به سمت‌وسوی کسب مهارت و آموزش پیش بروند و جوانانی که دارای مهارت هستند زودتر جذب بازار کار می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا در بخش اقتصاد بتواند ضربه‌ای وارد کند؛ اما نیروی کار ماهر با تکیه‌بر توانمندی و ظرفیت‌های خود می‌تواند تلاش کند تا با تولیدات باکیفیت در عرصه اقتصاد موفق باشد.

وی گفت: نباید در بخش اقتصاد و تولید به دشمن تکیه کرد و باید تلاش شود با ارائه آموزش و مهارت لازم به نیرو‌های کار جوان و حمایت از تولید بتوان در عرصه اقتصاد موفق شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها