پرویز شیخ طادی:

توصیه رهبر معظم انقلاب برای ساخت فیلم های ضد صهیونیستی

سریال "طاعون سیاه"در مورد اقدامات وحشیانه و کورکورانه سلفی ها و وهابی ها در سوریه است و علت ظهور و پیدایش این دو فرقه را به طور کامل بررسی می کند.
کد خبر: ۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳ - 08June 2013

توصیه رهبر معظم انقلاب برای ساخت فیلم های ضد صهیونیستی

پرویز شیخ طادی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: جهل و نادانی ریشه همه بیماری ها است، جهل به طورذاتی فساد آوراست و هر کجا که حضور پیدا کند به همراه خود فساد می آورد و بلافاصله محیط پیرامون خودش را فاسد می کند، به گمانم آن چیزی که بیش ازهمه به سینمای ایران ضربه زده کم سوادی است، کم سوادی ونافرمانی باعث شده تا بدنه نحیف سینمای ایران در معرض انواع و اقسام آسیب ها قرار بگیرد و ناتوان تر از گذشته به راه پر از سنگلاخ خود ادامه دهد.  

بهترین کارگردان سیامین جشنواره فیلم فجرافزود: این صحبت هایی که درباره نبود بودجه می شود را به هیچ وجه قبول ندارم، به نظرم بودجه به اندازه کافی در سینمای ایران هست ولی آن چیزی که در سینمای ایران نیست عدالت است. نبود عدالت در سینمای ایران باعث می شود که به یک دفتر تهیه و تولید هفت میلیارد یا هشت میلیارد یا ده میلیارد پول داده شود ولی به دفاتر دیگر و کارگردانهای دیگرهیچ کمکی نشود.

نویسنده و کارگردان سینه سرخ تصریح کرد: مقام معظم رهبری پس از تقدیرازعوامل فیلم "شکارچی شنبه " توصیه کردند که این راه ادامه پیدا کند و تولید فیلم هایی با مضامین ضد صهیونیستی استمرار داشته باشد،من هم به توصیه ایشان عمل کردم و فیلمنامه " دریای سرخ " را به نگارش درآوردم و آن را به ارشاد و حوزه هنری ارائه کردم اما هیچ کدام از این نهادها  پاسخ درست و شفافی به من نداند. "دریای سرخ " درباره غرق شدن کشتی حامل 5000 مهاجر یهودی است و قصد دارد اندیشه نژاد پرستانه صهیونیسم را به نمایش بگذارد.

کارگردان فیلم تحسین شده " روزهای زندگی"  افزود: در مورد سوریه و اتفاقاتی که در این کشور در حال روی دادن است یک طرح به تلویزیون ارائه دادم که مصوب شده و مشغول نگارش آن هستم. در حال حاضر یک گروه هفده نفره کار تحقیق بر روی فیلم نامه را انجام می دهند وطبق پیش بینی های صورت گرفته کار نگارش فیلم نامه پنج ماه طول می کشد . این سریال در مورد اقدامات وحشیانه و کورکورانه سلفی ها و وهابی ها در سوریه است و علت ظهور و پیدایش این دو فرقه را به طور کامل  بررسی می کند. این کار با نام موقت " طاعون سیاه " در سی قسمت پنجاه دقیقه ای در قالب فیلم های ملودرام و اکشن ارائه خواهد شد. سعی ما بر این است که قسمت های اکشن آن را طوری اجرا کنیم که با فیلم های تراز اول هالیوود برابری کند.

نظر شما
پربیننده ها