عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نماد شهدا و دفاع مقدس باید در شهرهای آذربایجان‌ شرقی بیشتر چشم‌اندازی کند

«سید حمزه امینی» گفت: در قبال خون شهدا، نمایش نماد آنان در اقصی‌ نقاط کشور به ویژه شهرهای آذربایجان شرقی حداقل کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.
کد خبر: ۳۵۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 02August 2019

«سیدحمزه امینی» نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز خواستار نمایش مولفه‌های فرهنگ و شهادت در معابر عمومی شد و اظهار داشت: چهره‌ی شهرها به ویژه نقاط مختلف آذربایجان‌شرقی باید مذهبی‌تر باشد و المان‌های فرهنگی بیشتری مورد استفاده قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در قبال رشادت‌های شهدای دفاع مقدس، نمایش نمادهای آنان در اقصی‌نقاط کشور برای جلوگیری از فراموشی‌شان تنها کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارتباط‌گیری جوانان با یادگاران دفاع مقدس و حضور آنان در یادواره‌های شهدا را عامل رستگاری‌شان دانست و بیان داشت: قطعاً آشنایی جوانان با مفاهیم دفاع مقدس، آنان را از بسیاری آسیب‌ها در امان نگه می‌دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید نسل جدید انقلاب از دوران کودکی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند، خاطرنشان کرد: هجمه‌های گسترده فرهنگی ما را ملزم می‌کند از سنین ابتدایی برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های فرهنگی در نظر گیریم و آنان را با واقعیات دفاع مقدس آشنا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها