سردار سلامی:

بخش سلامت کشور یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی و پیشرفت است

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات بخش سلامت حل شود زیرا این بخش یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی و پیشرفت است.
کد خبر: ۳۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ - 05December 2014

بخش سلامت کشور یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی و پیشرفت است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیزدهمین مجمع خیرین موسسه امدادگران عاشورا تصریح کرد: جامعه انسانی بدون توسعه احساس و عاطفه و رافت اداره نخواهد شد. خداوند ساختمان انسان را به گونه ای خلق کرده که وقتی غم ها توسعه می یابد موجب کاهش شادی می شود و وقتی شادی ها توسعه می یابد فشار روحی و روانی انسان کاهش و شاهد سلامت جسم و روح خواهیم بود.

سردار سلامی ادامه داد: حقیقا داشتن یک تکیه گاه روحی و روانی از اهمیت به سزایی برخوردار است چرا که از فروپاشی درونی انسان جلوگیری می کند. زندگی یعنی امید عشق حرکت و احساس آرامش؛ بیماری جز لاینفک زندگی است و متخصصین و خیرین جامعه سلامت در واقع ناجیان حیات مبتلایان به این مهم هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: در جامعه ما دیگر نمی توان محرومیت های بخش سلامت را تحمل کرد. همه باید دست به دست هم بدهیم تا یک پیوند عاطفی منسجم ایجاد شود زیرا بخش سلامت یکی کشور یکی از شاخه های رشد توسعه یافتگی و پیشرفت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امدادگران عاشورا می توانند با تکیه بر اهداف والای انقلاب اسلامی و تحکیم مستمندان  و محرومین حوزه بهداشت و درمان در اینجا یک پیوند عاطفی درکشور نقش بسزایی را ایفا کند. بسیار مفتخرم که امروز اعلام کنم امدادگران عاشورا از همان روزی که در پشت سنگرهای دفاع مقدس شخصیت پیدا کرد با گسترش زمان افق و توسعه این موسسه نیز بلندتر شده و مطمئنا بازوی قدرتمند پیشگیرانه بیماری های صعب العلاج خاصه سرطان در کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ م.ب

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار