معرفی کتاب؛

«مهاجر» خاطرات اولین شهید روحانی یزد

به همت سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیون در دفاع مقدس یزد، کتاب «مهاجر» که شرح حال حجت‌الاسلام «جعفر اخوان رحیمی» اولین شهید روحانی یزد است، منتشر شد.
کد خبر: ۳۵۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 04August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، کتاب «مهاجر» مشتمل بر ۷۰ داستان کوتاه است که به اهم رخداد‌های زندگی روحانی مجاهد حجت‌الاسلام اخوان رحیمی پرداخته است.

پرداختن به خاطرات این شهید از سه جهت حائز اهمیت بوده است؛ که عبارت است از اینکه حجت‌الاسلام اخوان رحیمی اولین شهید روحانی استان یزد است که به دعوت آیت‌الله شهید صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به همراه جمعی دیگر از روحانیون به مناطق جنگی اعزام شد.

آن شهید بیش از ۱۳ سال از عمر خود را در مناطق محروم که از حداقل امکانات رفاهی هم بهرمند نبوده‌اند، گذراند و در آخر در طلب شهادت به جبهه اعزام شده است.

مجموع خاطرات و ترسیم شخصیت این روحانی مجاهد الگوی مناسبی برای روحانیون و طلاب جوان ارائه می‌کند که در سنگر تبلیغ و تقابل با باطل چگونه باید به مجاهدت پرداخت.

این اثر در ۴ خرداد ۱۳۹۸ با حضور آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی عضو فقهای شورای نگهبان، رونمایی شد؛ کتاب مهاجر در ۸۲ صفحه و قطع خشتی تنظیم شده و تلفیقی از متن و تصویر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها