حجت‌الاسلام ادیانی تأکید کرد؛

اهتمام ناجا برای انس بیشتر مأموران پلیس با قرآن

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: یکی از برنامه‌های اولویت‎دار این سازمان تلاش برای انس بیشتر کارکنان با قرآن است.
کد خبر: ۳۵۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 23July 2019

یکی از برنامه‌های اولویت‎دار ناجا تلاش برای انس بیشتر کارکنان با قرآن استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیرو‌های مسلح به میزبانی نیروی انتظامی اظهار داشت: خداوند را با همه وجود شکرگزاریم که به ما توفیق میزبانی سی و دومین دوره مسابقات قرآنی کارکنان نیرو‌های مسلح، این رخداد بزرگ معنوی و فرهنگی را مرحمت فرمود.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های نیروی انتظامی بر اهمیت «انس با قرآن» توسط سبزپوشان تأکید و بیان کرد: قرائت و حفظ قرآن کریم در نیرو‌های مسلح مهم است، ولی مهم‌تر از این، استحکام درونی کارکنان با توسل به مکتب قرآنی و دینی است.

وی خطاب به حافظان و قاریان قرآنی نیرو‌های مسلح گفت: خوشا به سعادت شما عزیزان که در خدمت و محضر قرآنید؛ شما برجستگان به سلاح و نور قرآن مجهزید.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: بحمدالله با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی در این کشور، شاهد احیاء نظام قرآنی بودیم و هستیم و قطعا یکی از برنامه‌های اولویت دار سازمان عقیدتی سیاسی تلاش برای انس بیشتر کارکنان با قرآن است.

وی در پایان گفت: با اعتقاد به خدمتگزاری برای قرآن، آنچه را که در توان داشتیم، برای برگزاری سی و دومین دوره از مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح به‌کار گرفتیم تا میزبانی شایسته برای حافظان و قاریان قرآنی باشیم.

انتهای پیام/  241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار