سردار «کارگر»:

دفاع مقدس میراث گران‌بهای شهداست

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس میراث گران‌بهای شهداست و همه ما وظیفه داریم نسبت به حفظ و انتقال آن به نسل‌های آینده بکوشیم.
کد خبر: ۳۵۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 23July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه «عبدالمحمد زاهدی» استاندار، «محمد شفیعی» فرماندار، امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استانی با حضور در پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام قزوین به مقام شهدا ادای احترام کردند.

سردار کارگر پس از بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین اظهار داشت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته در استان قزوین، روند پیشرفت عمرانی پروژه محسوس نیست.

وی افزود: دفاع مقدس متعلق به همه است و همه دستگاه ها و ادارات و نهادهای استانی بخصوص شهرداری می بایست فارغ از گرایش های سیاسی نسبت به حمایت از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تلاش کنند.

سردار کارگر بیان داشت: دفاع مقدس میراث گران‌بهای شهداست و همه ما وظیفه داریم نسبت به حفظ و انتقال آن به نسل‌های آینده بکوشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دفاع مقدس تصریح کرد: بسیاری از استان‌ها مرکز فرهنگی دفاع مقدس را احداث و به بهره‌برداری رسانده‌اند و پس از گفت‌وگو با استاندار محترم قزوین نیز مقرر شده است جلسه‌ای به همین منظور در استان قزوین تشکیل و همه ظرفیت‌های استانی در خصوص احداث پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس بکار گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار