فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع):

طلاب انقلابی از عدم تحقق مطالبات رهبری در روحانیت گله‌مندند

حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد گفت: طلاب انقلابی و ولایی از عدم تحقق مطالبات رهبری در نهاد حوزه و روحانیت، دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی دارند.
کد خبر: ۳۵۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ - 23July 2019

طلاب انقلابی از عدم تحقق مطالبات رهبری در روحانیت گله مندندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عزت الله معتمد در دیدار با آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به مأموریت‌ها و رسالت‌های تیپ۸۳ اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند که «از وقتی این تیپ تشکیل‌شده، چارچوب خوبی برای حوزه‌های علمیه است تا بتوانند حضور خودشان را درصحنه‌های مختلف نشان دهند؛ این تیپ کمک خواهد کرد درحالی‌که جنگ هم وجود ندارد باز طلبه‌ها در عالم جنگ و حال و هوای جنگ باشند و این‌یک امر واقعاً واجب و لازمی است».

وی افزود: تزریق شور و روحیه انقلابی به حوزه علمیه، حفظ جهت و هویت انقلاب و اندیشه‌های امامین انقلاب از وظایف اصلی و مهم تیپ ۸۳ است.

فرمانده تیپ ۸۳ ادامه داد: طلاب انقلابی و ولایی از عدم تحقق مطالبات رهبری در نهاد حوزه و روحانیت، دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی دارند، چون تحقق بخشیدن به مطالبات رهبری یک واجب فوری و یک رسالت الهی برای کلیه مسئولین حوزوی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار