در بزرگداشت عملیات مرصاد انجام می‌شود؛

اهدای جایزه خانواده شهید به نرگس آبیار/ تحلیل افول منافقین و بیان خاطرات شهدای دفاع مقدس

در مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد که فردا در پردیس سینمایی رازی برگزار می‌شود خانواده شهید قدمی و شهیدان اعلمی از نرگس آبیار کارگردان سینمای کشور تقدیر خواهند کرد.
کد خبر: ۳۵۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ - 24July 2019

اهدای جایزه یک خانواده شهید به نرگس آبیارحسین قدمی فرزند شهید و موسس خانه موزه شهید معلم علیرضا قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد اظهار داشت: خانه موزه شهید قدمی از مدت‌ها پیش در نظر داشت تا با در سی و یکمین سالگرد عملیات مرصاد و سالروز شهادت شهید قدمی مراسم بزرگداشت شهدای این عملیات را برگزار کند که این مراسم روز شنبه پنجم مرداد از ساعت 16 در پردیس سینمایی رازی و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 11 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به یکی از برنامه‌های این مراسم ادامه داد: در این مراسم تندیس مردمی «سرو» به عنوان نمادی از تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه با موضوع شهدا و مقاومت به یکی از هنرمندان کشور اهدا خواهد شد. این تندیس مردمی یک بار در سال توسط خانه موزه شهید قدمی به یکی از هنرمندان کشور تعلق می‌گیرد که امسال طی بررسی‌های صورت گرفته به خانم «نرگس آبیار» به خاطر کارگردانی فیلم‌های شیار 143، نفس و شبی که ماه کامل شد و همچنین نویسندگی چند کتاب در این حوزه اهدا خواهد شد.

فرزند شهید قدمی با بیان اینکه این تندیس یادبودی از خدمات شهید قدمی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی است تصریح کرد: این تندیس را مادر شهیدان مهدی و محمدباقر اعلمی که انتظار 17 ساله‌ای را برای دیدار با پیکر فرزند شهیدشان تجربه کرده‌اند به خانم نرگس آبیار تقدیم می‌کند.

قدمی در پایان گفت: در این مراسم تحلیلی از روند فعالیت منافقین و افول آن‌ها توسط تحلیلگر و کارشناس مسائل فرهنگی سید محمد نقیب ارائه می‌شود و سردار تمرتاش به بیان خاطراتی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم خواهد پرداخت. در پایان نیز فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد اکران می‌شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار