هانی‌زاده در گفت‌وگو دفاع‌پرس:

قلب «اسرائیل» در تیررس موشک‌های مقاومت/ موضع «ایران» نسبت به مسأله فلسطین تغییر نمی‌کند

یک کارشناس مسائل غرب آسیا با تاکید بر اینکه قلب «اسرائیل» در تیررس موشک‌های نقطه زن مقاومت قرار دارد، گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به مسأله فلسطین تغییر نمی‌کند و قضیه فلسطین را همچنان مسأله اول جهان اسلام می‌داند.
کد خبر: ۳۵۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ - 24July 2019

قلب «اسرائیل» در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارد/ موضع «ایران» نسبت به مسأله فلسطین تغییر نمی‌کندحسن هانی‌زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درخصوص سفر هیأتی عالیرتبه از حماس به ایران اظهار داشت: سفر هیأت عالیرتبه از حماس به تهران و دیدار تاریخی این هیأت با حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و رهنمود‌های ایشان به این جنبش شرایط جدیدی را برای ملت فلسطین به وجود آورد؛ چون برخی از گروه‌ها و طرف‌های عربی فلسطین را که مسأله اول جهان اسلام است، به حاشیه برده‌اند.

وی ادامه داد: برخی از سران کشور‌های عربی به دنبال عادی‌سازی روابط خود با صهیونیست‌ها هستند؛ تا جایی که آن‌ها از آشکار شدن روابط خود با این رژیم آدمکش ابایی ندارند! اما تنها ایران است که علی‌رغم فشار‌ها و تحریم‌هایی که از سوی جبهه کفر بر این کشور اعمال شده است، همچنان از ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کند.

هانی‌زاده با تاکید براینکه حمایت‌های معنوی و سیاسی ایران جنبش‌های مقاومت اسلامی را که گاهی در انزوا قرار می‌گیرند خارج می‌کند، گفت: آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار مطرح کردند، دیدگاه استراتژیک ایشان در خصوص مسأله فلسطین و تایید صحبت‌های «سیدحسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه روزی فرا خواهد رسید که ایشان در مسجد الاقصی نماز خواهند خواند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره بر اینکه رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار موجب انسجام بیشتر گروه‌های مقاومت اسلامی می‌شود، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقدند که روزی فلسطین از چنگ صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد. ایشان در این دیدار فرمودند که حماس از سنگ شروع کرده و به موشک نقطه‌زن رسیده که فرمایشات معظم‌له بیانگر افزایش توان حماس در برابر رژیم صهیونیستی است؛ چون حماس با این موشک‌های نقطه زن می‌تواند قلب اسرائیل را هدف قرار دهد.

وی گفت: این دیدار نقطه عطفی در مبارزات مردم فلسطین خواهد بود؛ در واقع هم غرب و هم رژیم‌های عرب تمام قدرت خود را بر این موضوع گذاشته‌اند که رژیم صهیونیستی را در یک نقطه امنی قرار دهند؛ اما با درایت رهبران مقاومت اسلامی این امر تاکنون صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

هانی‌زاده در پایان تصریح کرد: طرح معامله قرن یکی از برنامه‌هایی بود که هدفش تامین امنیت اسرائیل بود؛ اما با روشنگری جمهوری اسلامی ایران این طرح شوم با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها