رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

محرومیت‌زدایی در کانون انقلاب اسلامی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی، محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله بین فقیر و غنی و توسعه مناطق محروم را در کانون توجه خود قرار داده است.
کد خبر: ۳۵۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ - 24July 2019

انقلاب اسلامی از بدو پیروزی، محرومیت‌زدایی را در کانون توجه خود قرار داده استبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار غلام‌رضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اولین مرحله بهره‌برداری از چهار هزار و 500 پروژه از برنامه طرح 40 هزار پروژه عمرانی بسیج که با محوریت افتتاح مرکز جامع سلامت روستای پایگلان برگزار شد،  اظهار داشت: از حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی این روستا در آیین بهره‌برداری از چهار هزار و 500 طرح محرومیت‌زدایی که با همت مردم و کمک دستگاه‌های دولتی و مسؤولان خدمت‌گذار و پیگیری‌های بسیج سازندگی در سپاه‌های استان انجام گرفت سپاسگزارم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی، محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله بین فقیر و غنی و توسعه مناطق محروم را در کانون توجه خود قرار داده اما دشمنان این ملت و این مرز و بوم اجازه ندادند که انقلاب اسلامی در ادامه برنامه‌های خود بتواند توسعه و عمران را در مناطق محروم جدی پیگیری کند.

سردار سلیمانی افزود: همواره سعی دشمن بر این بود که  نقش پیش قراول جمهوری اسلامی به عنوان الگوی عزت و اقتدار کشورهای اسلامی را متوقف کند و نگذارد که این رشد توسعه به سرعت محقق شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر رسیدگی به مناطق محروم همواره تاکید کردند و در اوایل انقلاب نیز کارهای خوبی توسط جهاد سازندگی انجام شد، و بعد از ادغام این نهاد با تشکیل بسیج سازندگی خلاء جهاد سازندگی پر شد تا مناطق کم برخوردار روند توسعه را سریعتر و ملموس تر مشاهده کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: افتتاح این خانه بهداشت در روستای پایگلان بیانگر عزم جدی مسئولان برای حل مشکل مناطق محروم است و سپاه و بسیج نیز به سهم خود حمایت خود را از برنامه های توسعه ای انجام می دهند.

وی با بیان اینکه بیشتر این پروژه ها بر بستر بهداشت و سلامت، آب و کشاورزی و رونق تولید متمرکز است، گفت: استان کردستان از کانون های مورد توجه نظام است تا محرومیت از آن زدوده شود. پتانسیل های خوبی برای توسعه در کشور داریم و علی رغم فشارهای دشمن شاخص های توسعه ای رو به بهبود است و هر ساله وضعیت کشور از لحاظ پیشرفت روند رو به رشد داشته است و هیچ توقفی در کار نبوده است.

سردار سلیمانی گفت: میزان اقدامات بسیج در حوزه ی سازندگی در سال جاری در استان کردستان دو برابر خواهد شد، چرا که در این استان کارهای بر زمین مانده‌ی زیادی وجود دارد که با همت همه دستگاه های دولتی و انقلابی جبران خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: از پشتیبانی مردم انقلابی کردستان در این 40 سال از نظام اسلامی تشکر می کنیم و امیدواریم دین خود را به پایمردی مردم غیور این دیار ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها