عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مبارزه با مفسدین دانه‌درشت اعتماد مردم به دولت را افزایش می‌دهد

سیدحسن حسینی شاهرودی گفت: متاسفانه در گرانی‌های اخیر، عدم توجه کافی دولت به وضعیت وخیم معیشتی مردم، اعتماد آنها به دولت را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده است؛‌ لذا برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و تلاش برای ثبات و کاهش قیمت‌ها در بازار می‌تواند اعتماد مردم را بازسازی کند.
کد خبر: ۳۵۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱ - 25July 2019

///سیدحسن حسینی‌شاهرودی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس،‌ در خصوص رسالت بزرگ مسوولان برای افزایش رفاه حال مردم اظهار داشت: علاوه بر اعمال فشارهای اقتصادی دولتمردان آمریکا علیه کشورمان، عامل مهم دیگر در بروز مشکلات معیشتی مردم، اقدامات ضدانسانی افرادی است که به هیچ چیزی جز کسب منافع خود توجهی ندارند.

حسینی‌شاهرودی برخورد جدی با مفاسد اقتصادی را جزو برنامه‌های مهم و بزرگ قوه قضائیه عنوان کرد و افزود: صدور حکم اعدام برای «سلطان سکه» اقدام شایسته‌ای از سوی دستگاه قضایی بود و این اتفاق نشانگر این است که قانون با کسی شوخی و تعارف ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با توجه به این نکته که فساد زیبنده انقلاب اسلامی نیست، گفت: کسانی همچون «سلطان سکه» و اخلاگران که در آشفتگی بازارهای داخلی کشور نقش موثری داشتند، بدون شک از سوی بالادست حمایت می‌شدند؛ لذا شناسایی دست‌های پشت‌پرده و برخورد قاطعانه با دانه‌درشت‌های اقتصادی از مهم‌ترین اقداماتی است که دستگاه قضایی به آن پرداخته است.

شاهرودی با بیان این نکته که برخورد با مفسدان اقتصادی می‌تواند آرامش را به بازارهای داخلی برگرداند، تصریح کرد: متاسفانه در گرانی‌های اخیر، عدم توجه کافی دولت به وضعیت وخیم معیشتی مردم، اعتماد آنها به دولت  را به میزان قابل توجهی کاهش داده است؛‌ لذا برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و تلاش برای ثبات و کاهش قیمت‌ها در بازار می‌تواند اعتماد مردم را بازسازی کند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی که خروج آمریکا از توافق برجام و همسو بودن اروپایی‌ها با اهداف این کشور منجر به اعمال تحریم‌های جدید و در نتیجه به چالش کشاندن وضعیت اقتصادی ما شده، سکوت و دست روی دست گذاشتن مسوولان و عدم تلاش برای مقابله با فعالیت‌های دشمنان، مسیر تحقق تحریم‌ها را هموار می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به برخی مسوولان که تعامل با آمریکا را راهگشای تمام مشکلات و نابسامانی‌های کنونی کشور می‌دانند، گفت: برخی مسوولان سر سفره انقلاب نشسته‌اند، اما سنگ دشمنان نظام و انقلاب را به سینه می‌زنند؛ اگر مذاکره و تعامل با آمریکایی‌ها اثر بخش بود، ما در برجام نتیجه آن را مشاهده می‌کردیم. آیا نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها این موضوع مهم را برای برخی به اثبات نرساند که آن‌ها به هیچ وجه به گفته‌های خود متعهد نیستند؟!

این نماینده خانه ملت با تاکید بر تلاش مسوولان برای حفظ و اجرای دقیق و صریح آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه عده‌ای تظاهر به رعایت تقوا و دنباله‌رو بودن راه شهدا و امام شهدا می‌کنند، در حالی‌که در عمل از دغدغه‌های مردم که در حقیقت صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند غافل شده و هیچ اقدامی برای بهبود وضعیت آن‌ها نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار