برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد در مشهد

در مراسم با حضور جمعی از رزمندگان سپاه بدر، فرارسیدن سالگرد عملیات مرصاد گرامی داشته شد.
کد خبر: ۳۵۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 24July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن سالگرد عملیات مرصاد ویژه برنامه‌ای با عنوان کمین‌گاه خدا با هدف بازخوانی جنایات منافقین و حماسه آفرینی‌های رزمندگان سپاه بدر در پیروزی این عملیات با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی زاده» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی، «سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد» دبیرکل بنیاد هابیلیان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدمجید ایافت» از فرماندهان دفاع مقدس، جمعی از رزمندگان سپاه بدر و خانواده شهدای عملیات مرصاد امروز در مشهد برگزار شد.

هاشمی‌نژاد در این مراسم ضمن بازخوانی جنایات منافقین در چهار دهه حیات انقلاب اسلامی، بر لزوم آشنایی نسل جوان با جریان نفاق و اهدافی که دنبال می کنند تاکید کرد.

سردار ایافت مسئول اطلاعات لشکر ویژه شهدا در عملیات مرصاد نیز در سخنانی در خصوص نقش این لشکر در این عملیات مطالبی را بیان کرد.

در ادامه احمد طاها الجبوری از رزمندگان سپاه بدر و از شرکت کنندگان در عملیات مرصاد به بازخوانی این عملیات و عواملی که باعث پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات شد، پرداخت.

روایتگری «محمدرضا حسن‌بیگی» از رزمندگان گردان حمزه سیدالشهدا لشکر ویژه شهدا و «ابوالقاسم محمدزاده» از نیروهای مخابرات قرارگاه نجف که در عملیات مرصاد حضور داشتند پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار