معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکید کرد؛

ضرورت تبیین افتخارات انقلاب اسلامی

سردار محبی گفت: افتخارات انقلاب اسلامی با همه چالش‌هایی که با آن درگیر بوده باید تبیین و گفته شود.
کد خبر: ۳۵۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ - 24July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار حسین محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ظهر امروز در همایش مدیران روابط‌ عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) که در مجتمع امامت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در 40 سالگی انقلاب اسلامی، منشور چهل سال دوم انقلاب و نقشه راه آینده را تبیین کردند و شما به عنوان مدیران روابط عمومی باید این بیانیه گام دوم را برای عموم مردم تبیین کنید.

وی با بیان اینکه شاه بیت این بیانیه بر سه کلید واژه خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی استوار است افزود: همچنین ایشان فرمودند «باید در خصوص این سه کلید واژه اقدام در عرصه جهانی صورت گیرد».

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: خودسازی یک مفهوم اخلاقی است و منظور آن است که انسان به‌گونه‌ای ساخته شود تا تمام استعدادها و کمالات خود را به فعلیت برساند.

وی افزود: علم، حال و عمل سه مرحله خودسازی از دید بزرگان است‌؛ تاکید ویژه مقام معظم رهبری به علم و آگاهی در بیانیه گام دوم نسبت به گذشته، حال و آینده مبین این مطلب است که تا به خودسازی نرسیم نمی‌توانیم گذشته را بشناسیم.

سردار محبی تصریح کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دروغ‌پردازان و دشمنان، حقایق را وارونه جلوه خواهند داد، ما شاهدیم امروز این وقایع در حال اتفاق‌افتادن است.

وی با اشاره به اینکه این دشمنی ها در شرایطی است که هنوز نسلی که انقلاب کرده، در جنگ تحمیلی حضور داشته و تحولات 40 ساله اخیر انقلاب را رقم زده هنوز حاضر است افزود: باید گذشته انقلاب را شناخت و این همان علمی است که زمینه‌ساز خودسازی است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: شخصیت‌های بی‌بدیل و بی‌نظیر دفاع مقدس باید شناسانده شوند و کتاب‌ها و فیلم‌های ارزشمند برای تبیین شخصیت این عزیزان و جان‌فشانی‌های آنان ساخته شود.

وی افزود: در گام دوم انقلاب تلاش بر این است که تمدن نوین و حکومت جهانی اسلامی شکل گیرد و اسلام برنده دو قطبی موجود جهانی یعنی اسلام و تمدن غربی شود.

سردار محبی اظهار کرد: افتخارات انقلاب با همه چالش‌هایی که با آن درگیر بوده باید تبیین و گفته شود و این وظیفه شما است.

وی افزود: وقتی به ایام و سال‌های دفاع مقدس نگاه می‌کنیم شاهد افتخارآفرینی‌ها، معجزات و جان فشانی‌های بی‌شماری در آن ایام بوده‌ایم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: وظیفه شما مدیران روابط‌ عمومی اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مخاطبان خود با علم و تاریخ انقلاب اسلامی است.

‌انتهای پیام/

به

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار