معاون ادبیات و انتشارات حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جشنواره ادبی «لافاو» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

محمدتقی عزیزیان از برگزاری جشنواره ادبی «لافاو» در خرم آباد خبر داد و گفت: مهم‌ترین محورهای این جشنواره، سیل لرستان، نیروهای مردمی، جهاد، همدلی، ایثار و سنگرخدمت است.
کد خبر: ۳۵۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷ - 24July 2019

جشنواره ادبی «لافاو» در خرم آباد برگزار می‌شود

«محمدتقی عزیزیان» معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از برگزاری جشنواره ادبی «لافاو» در خرم‌آباد خبرداد و اظهار داشت: مهم‌ترین محورهای این جشنواره که توسط انجمن قلم ایران شعبه لرستان و همکاری نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود، سیل لرستان، نیروهای مردمی، جهاد، همدلی، ایثار و سنگرخدمت است.

وی افزود: شعر، خاطره، ادبیات کودک، سرودهای بومی، دلنوشته، داستان کوتاه، رمان از مهمترین قالب‌های آثار ارسالی به جشنواره است.

عزیزیان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «لافاو»، پایان مرداد 1398 است، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره در فصل پاییز سال‌ جاری است ولی زمان دقیق آن فعلاً مشخص نشده است.

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه کتاب‌های رمان و ادبیات کودک به طور مستقل داوری و آثار برگزیده به صورت رایگان منتشر خواهد شد، تصریح کرد: علاقه مندان به حضور در این جشنواره آثار ارسالی خود را به نشانی، خرم آباد، میدان رازی، خ رازی، بین آراسته پنجم و ششم، دفتر انجمن قلم ایران و یا از طریق پیام رسان‌های تلگرام، ایتا، بله به شماره ۰۹۱۶۱۵۹۴۸۷۶ و یا آدرس الکترو نیکی Mt.parnyan @gmail.com ارسال کنند.

وی در ادامه به جوایز و هدایای که به برگزیدگان اهدا خواهد شد اشاره و خاطرنشان کرد: جایزه نفر برتر در هر بخش یک میلیون تومان هدیه نقدی، چاپ اثر در گزیده آثار برتر، جایزه نفر دوم در هر بخش هشتصد هزار تومان هدیه نقدی، چاپ اثر در گزیده آثار برتر و جایزه نفر سوم پانصد هزار تومان هدیه نقدی و چاپ اثر در گزیده آثار برتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها