فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

انسجام و وحدت ملی در عملیات مرصاد بی‌نظیر بود

سردار «بهمن ریحانی» انسجام و وحدت ملی را در عملیات مرصاد بی‌نظیر دانست و گفت: امروز اقتدار، عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران ارمغان مقاومت و ایستادگی مردم است.
کد خبر: ۳۵۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ - 25July 2019

انسجام و وحدت ملی در عملیات مرصاد بی نظیر بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه    امروز (پنج شنبه) در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد برگزار شد، اظهار داشت: در عملیات مرصاد اگر شجاعت و حضور یکپارچه مردم در مقابل کافران و دشمنان نبود نظام با چالش‌های جدی روبرو می‌شد.

وی افزود: این عزت و سربلندی در پایان جنگ مختص هیچ استان و شخص خاصی نیست بلکه متعلق به مردم ایران است خیل مردم و اقشار مختلف این استان آنقدر برای مقابله با کافران زیاد بود که قدرت سازماندهی آنها را نداشتیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: امروز اقتدار، عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران ارمغان مقاومت و ایستادگی مردم ایران در عملیات مرصاد است.

این مسئول بیان داشت: عملیات مرصاد درس‌های بسیاری داشت که بزرگترین آن ریشه کن کردن دشمنان در فرصت مناسب بود که به جهانیان نشان دادیم با مقاومت بر دشمنان می‌توانیم فائق بیاییم.

سردار ریحانی انسجام و وحدت ملی را در عملیات مرصاد بی نظیر دانست و گفت: در آن شرایط قاطعیت امام که دستور به کور کردن چشم دشمنان و کوتاه کردن دست فتنه گران از کشور را داد در پیروزی ما بسیار تأثیرگذار بود.

وی بابیان اینکه در آن زمان اراده خداوند با دستان این مردم بر بستری نشست که چهره نفاق جهانی را ریشه کن کرد، افزود: توطئه‌های عراق و استکبار در این جنگ شکست خورد و حقانیت نظام جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: به حمد خدا طی این مدت جمهوری اسلامی ایران توانست شکست‌های پی در پی را بر دشمنان اسلام وارد کند.

سردار ریحانی گفت: جواب قاطعانه و امام گونه مقام معظم رهبری در دست رد به سینه دشمن زدن، گرفتن کشتی انگلیسی و … سیلی محکمی بر چهره استکبار بود که در آینده نیز شاهد این پیروزی‌های پیاپی خواهیم بود.

وی ابراز داشت: همه این سربلندی‌ها مدیون مردم آگاه و همیشه در صحنه‌ای است که هیچگاه در مقابل دسیسه‌های دشمن کوتاه نمی آیند و با مقاومت و ایستادگی در مقابل آنها خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: طی این سال‌ها مردم کرمانشاه نشان دادند که در مقابل همه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها