مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

امنیت پایدار در آرامش و آسایش افراد جامعه است

سرهنگ حجت‌الله ناصر‌پور گفت: امنیت کشور ما مرهون از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان است.
کد خبر: ۳۵۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ - 25July 2019

امنیت پایدار در آرامش و آسایش افراد جامعه است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصر‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز ( پنج‌شنبه) در جلسه‌ هم اندیشی ادره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان که در سالن جلسات  بنیاد شهید برگزار شد، اظهار داشت: مسئولین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و بنیاد شهید دغدغه‌های مشترکی در زمینه فرهنگ ایثار و شهات دارند.

وی با تأکید بر این مطلب که ما با بنیاد شهید هیچ فاصله‌ای چه در مأموریت و چه در کارکرد احساس نمی‌کنیم، افزود: خط سیر ما  تلاش در راه شهدا و رساندن پیام شهدا به نسل‌های متمادی نظام جمهوری اسلامی است.

ناصر‌پور با اشاره به دانشنامه دفاع مقدس لرستان گفت: شهدا و رزمندگان لرستانی با حضور در اکثر عملیات‌ها نقش مؤثری در هشت سال دوران دفاع مقدس داشتند و رشادت‌های ماندگاری را از خود به جای گذاشتند که تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان، گامی است در راه انتقال این رشادت‌ها به جوانان و آیندگان.

 مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس در ادامه سخنان خود به اهمیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان پرداخت و تصریح کرد: باغ موزه دفاع مقدس، به لحاظ تبلیغات محیطی و مذهبی یک جایگاه ویژه، خوب و ممتاز است که بتواند پیام شهدا را به همگان برساند و مردم با حضور در این مکان این همه ارزش‌های به یادگار مانده از شهدا را بینند.

وی با ذکر این مطلب که شهدای شاخصی داریم که هر کدامشان یک اسطوره‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان امروزی ما نیاز به الگو دارند و بیان واقعیت‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای جوانی که به دنبال الگو هستند، لازم است؛ چرا که این نیاز جوان امروزی ماست که بداند کجاست، چه هویتی دارد و سطح سلحشوری ما کجاست.

ناصرپور با بیان اینکه امروز باید بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را اساس کارها قرار دهیم، اظهار داشت: باید از ظرفیت جوانان برای تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و گفتمان شریعت‌مدار گام برداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه امنیت پایدار در آرامش و آسایش افراد جامعه است که این امنیت کنونی کشور ما مرهون از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان است، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تجلیل از آنها از جمله راه‌های حفظ نام و یاد شهدا است.

ناصرپور در پایان به همایش پیشکسوتان که در پایان هفته دفاع مقدس سالجاری برگزار خواهد شد،  اشاره کرد و گفت: این همایش در سه سطح کشوری، استانی و منطقه‌ای با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس نهادها و ارگان‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها