تشکیلات خودگردان فلسطین همکاری با رژیم صهیونیستی را لغو کرد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از توقف اجرای توافق‌های منعقد شده بین این تشکیلات با رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ - 25July 2019

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همکاری با رژیم صهیونیستی را لغو کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از توقف همکاری با رژیم صهیونیستی خبر داد.

عباس شامگاه پنجشنبه (سوم مرداد) طی سخنرانی خود در رام‌الله گفت که شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) تصمیم به توقف همه همکاری‌های خود با رژیم صهیونیستی گرفته و برای اجرای آن مکانیزم‌هایی وضع کرده است.

به گزارش خبرگزاری معاً فلسطین، محمود عباس گفت: «ما هرگز تن به دیکته‌ها و تحمیل مسائل حاکم بر روی زمین با توسل به قدرت ظالمانه، به ویژه در قدس نخواهیم داد و همه اقدامات حکومت اشغالگر در قدس انجام می‌دهد، غیر قانونی و باطل است».

وی گفت همواره دست تشکیلات خودگردان به سوی «صلح فراگیر عدلانه» دراز بود، ولی این بدین معنا نیست که این تشکیلات در برابر اقدامات اشغالگران سر تسلیم فرود آورد.

ابو مازن با بیان اینکه «دیگر تسلیم نخواهیم شد و با اشغالگران همزیستی نخواهیم داشت»، تأکید کرد که تشکیلات خودگردان به هیچ وجه با معامله قرن همراهی نخواهد کرد؛ چرا که فلسطین به گفته او «برای فروش و مبادله» نیست و نمی‌توان آن را در بنگاه‌ها خرید و فروش کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت تا زمانی که استیفای حقوق کامل فلسطینیان محقق نشود، منطقه و دنیا روی آرامش، صلح، امنیت و ثبات را نخواهد دید.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار