کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد افتتاح شد

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی با حضور امام جمعه موقت تهران، جمعی از مسئولان آستان قدس رضوی و علما، در مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۳۵۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 26July 2019

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی، روز گذشته (پنج‌شنبه) با حضور آیت‌الله «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران، جمعی از مسئولان آستان قدس رضوی، علما و مادحین در مشهد افتتاح شد.

در این مراسم «داود منافی‌پور» دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور جهان، از توجه روزافزون مردم جهان به این همایش مذهبی خبر داد و اظهار داشت: در محرم سال ۹۸، بالغ بر ۶ هزار و ۲۰۰ همایش شیرخوارگان حسینی در ایران و ۴۵ کشور برگزار می‌شود که حدود ۸ تا ۱۰ میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند.

وی افزود: ۷۲ کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در کشور و سه کارگاه در ترکیه، بحرین و عراق برپا شد که لباس‌ها را آماده و به همراه نذرنامه به ۱۳ زبان به کشور‌های هدف ارسال می‌کنند.

منافی‌پور با اشاره به تلاش معاندین برای ضربه به این مراسم آیینی، اظهار داشت: تنها در ایالات متحده آمریکا ۱۱۲ فیلم کوتاه علیه این حرکت ساخته شده و روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نیز از این سربازان کوچک امام زمان (عج) با عنوان بمب‌های خطرناک یاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در انگلستان با وجود اینکه از برگزاری مراسم قمه‌زنی جلوگیری نمی‌کنند؛ اما در پارلمان لایحه‌ای برای منع برگزاری همایش‌های شیرخوارگان حسینی تدوین کرده‌اند.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با اشاره به برگزاری کنفرانسی در یک دانشگاه سعودی، عنوان کرد: در پایان این کنفرانس طی بیانیه‌ای، ضمن اینکه با تحریف تاریخ، وجود حضرت علی اصغر (ع) را نفی کردند، از جهانی شدن این همایش اعلام ترس داشته‌اند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار