رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران:

نمازجمعه قرارگاه فرهنگی برای تبیین بصیرت، تقوا و ایمان است

حجت‌الاسلام «محمد انتظاری» با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهر است، گفت: فرمانده قرارگاه فرهنگی ائمه جمعه هستند و سبک زندگی ایمان، تقوا و بصیرت در این قرارگاه تبیین می‌شود.
کد خبر: ۳۵۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ - 26July 2019

نمازجمعه قرارگاه فرهنگی هر شهر برای تبیین بصیرت، تقوا و ایمان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد انتظاری» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه مرکز مازندران، با گرامی‌داشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور، از نمازجمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: نماز جمعه مظهر وحدت، اتحاد و همدلی مسلمین در برابر دشمنانی است که در برابر حق صف کشیدند.

وی افزود: امروز به کوری چشم دشمنان به مدن ۴۰ سال نماز عبادی و سیاسی جمعه در ۹۰۰ شهر کشور برپا می‌شود و دشمن باید بداند این ملت را هنوز نشناخته است.

انتظاری با بیان این‌که طبق فرمایش امام خمینی (ره) در نماز جمعه مسائل سیاسی کشور جریان پیدا می‌کند و با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهر است، گفت: فرمانده قرارگاه فرهنگی ائمه جمعه هستند و سبک زندگی ایمان، تقوا و بصیرت در این قرارگاه تبیین می‌شود.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ۴۰ سال که در شرایط سخت و نامتعارف با گروهک‌های ضدانقلاب مبارزه کرد و توانست بسیاری از مشکلات و امواج سهمگین بی‌امان دشمنان را سرنگون کند و با مفسدان اجتماعی برخورد کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران در پایان بر بهره‌مندی از تریبون نماز جمعه در راستای حل مشکلات استان، اشتغال جوانان، توسعه روستا‌ها بیشتر از گذشته تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار