امام جمعه دهدشت:

نماز جمعه دژ مستحکم نظام است

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» نماز جمعه را دژ مستحکم نظام دانست و گفت: دشمن در تلاش است این دژ را تضعیف کند.
کد خبر: ۳۵۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ - 26July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه دهدشت، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه در کشور، اظهار داشت: اجتماع هفتگی نماز جمعه، نماز جماعت‌های روزانه و دیگر اجتماعات ملی و مذهبی برای نظام و اسلام قدرت‌بخش است.

وی گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی اجتماعات باشکوهی برای حفاظت از ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب با شعار ویژه دینی، عبادی و سیاسی برگزار می‌شود.

حسینی نماز جمعه را دژ مستحکم نظام دانست و بیان داشت: دشمن در تلاش است این دژ را تضعیف کند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: یکی از دستاوردهای نظام اسلامی همین نماز جمعه است و همه ما موظف هستیم از این دستاورد حفاظت کنیم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشور، تصریح کرد: علی‌رغم همه دشمنی‌ها روزبه‌روز شکوه، عظمت و نفوذ انقلاب اسلامی بیشتر و پستی دشمن آشکارتر می‌شود.

حسینی با بیان اینکه ملت ایران در  پرتو صبر و شکیبایی عظمت دارند، افزود: توطئه‌های مداوم دشمن نمی‌تواند خدشه‌ای به ارزش‌های دینی و باورهای مردم وارد کند.

خطیب جمعه دهدشت سالروز عملیات مرصاد در سال 67 را یادآور شد و گفت: منافقین حرکت احمقانه‌ای کرده و فکر کردند با یک حرکت کودکانه می‌توانند نظام را سرنگون کنند؛ اما کور خواندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار