سردار سلیمانی:

وحدت از آموزهای دفاع مقدس است

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه پاسداران گفت: دفاع مقدس، محور وحدت بوده و باید قدر آن را بدانیم.
کد خبر: ۳۵۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 26July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه پاسداران امروز در کارگاه توانمندسازی مدیران اردویی راهیان نور سراسر کشور در هتل نخل مشهد اظهار داشت: با گذشت زمان، پیچیدگی‌ها و سختی‌ها افزایش می‌یابند، ایده‌ها و نظرات مختلفی وجود داشته و هر فردی به گونه‌ای متفاوت تجزیه و تحلیل می‌کند اما باید نگاهی کلی به نظام جمهوری اسلامی ایران داشت، دشمن جهت جلوگیری از برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب بسیار تلاش کرد اما به نتیجه نرسید.

وی عنوان کرد: فراز و نشیب‌هایی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به وجود آمد؛ دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن خط‌ مشی، اندیشه و تفکر رهبر معظم انقلاب (ره) بوده اما تا زمانی که خط امام راحل ادامه یابد دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه گفت: به فرموده امام راحل، بسیج شجره طیبه و درختی پرثمر بوده که شکوفه‌های آن بوی حدیث عشق می‌دهند، بالغ بر 183 شبکه مختلف به صورت شفاف و برنامه‌ریزی شده علیه انقلاب اسلامی فعال هستند، شرایط سخت زمان گذشته را فراموش نکنیم.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط به مدیران جهادی نیاز است تاکید کرد: وظیفه ما بسیار سنگین بوده و نسبت به کانون خانواده وظایف ویژه‌ای داریم، توجیهات بسیاری جهت عدم انتخاب مسیر صحیح وجود دارد.

سردار سلیمانی اظهار داشت: در تمامی قشرها افراد نگرش و زندگی متفاوتی دارند، امروز به روحیات دفاع مقدس نیاز داریم، به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس، گنج است و هر چه از این گنج استفاده می‌شود تمامی ندارد، این رسالت امروز با عنوان راهیان نور مورد توجه بسیج و سپاه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: امروزه باید توجه خود را به مسیرهای صحیح جلب کنیم که راهیان نور در انجام این امر تأثیر بسیاری دارد، دفاع مقدس در امتداد قیام اباعبدالله الحسین(ع) بوده و با شرکت در آن می‌توان ایثار، شهامت، شهادت و مجذوب ولایت بودن را فرا گرفت.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه عنوان کرد: البته ما به دنبال جنگ نبودیم و تنها از خود دفاع کردیم، 23 ایستگاه رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فعالیت می‌کردند، دفاع مقدس در امتداد عاشورا بوده و بستر توسعه این دامنه، راهیان نور است، راهیان نور فناوری جدیدی است برای استفاده از گنجی که امام انقلاب فرمودند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، محور وحدت بوده و باید قدر آن را بدانیم، یکی از تأکیدات شهدا در وصیت‌های خود، محور همدلی است، علت بسیاری از مشکلات موجود در کشور وجود خلل در همدلی است؛ رمز موفقیت ما در گذشته همدلی بود.

سردار سلیمانی اظهار داشت: بازسازی میدان غدیر در 123 نقطه محقق شد و بررسی کارگاه توانمندسازی آن نیز صورت پذیرفت،از تدابیر و مطالبات مقام معظم رهبری در ارتباط با راهیان نور می‌توان به مستمر بودن، نوآوری، جلوگیری از فراموشی و تحریف، جهانی‌سازی، هم‌افزایی دستگاه‌ها، عمق‌بخشیدن به ابعاد اجتماعی و فرهنگی، ترویج سبک زندگی شهدا، استفاده از هنر نوین و توجه به نسل جوان اشاره کرد.

وی در پایان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، در این اردو همکاری، تفاهم، مسابقه در کارهای نیک و بازداشتن یکدیگر از کارهای بد را تمرین کنید، با بحث و گفت‌وگو به ذهن خود جلا دهید و توانایی خود را برای تحصیل و کار سازنده افزایش دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار