دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با فرمانده قرارگاه منطقه­‌ای ثامن الائمه (ع)+ تصاویر

سردار «یوسفعلی‌زاده» در دیدار با سردار «مرتضوی» حمایت قرارگاه منطقه­‌ای ثامن الائمه (ع) را از تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس خواستار شد.
کد خبر: ۳۵۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ - 27July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز با سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدحسن مرتضوی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در شمال شرق دیدار کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار به تشریح مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان پرداخت و در ادامه در خصوص احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس به عنوان اولویت‌های کاری این اداره‌کل مطالبی را بیان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش راه‌اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها را در دوره مدیریتی جدید با حمایت استاندار خراسان رضوی و بهره­گیری از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس یکی از اقدامات مؤثر در پیگیری بهتر مأموریت‌های اداره‌‌کل در سطح استان دانست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان سخنانش ضمن تأکید بر تدوین عملکرد یگان­‌های استان در دفاع مقدس، حمایت قرارگاه منطقه­‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه را در تدوین عملکرد یگان­‌های تحت امر این قرارگاه به عنوان بخشی از دانشنامه استانی دفاع مقدس و همچنین احصاء تاریخ شفاهی رزمندگان این یگان­‌ها را خواستار شد.

سردار مرتضوی نیز در ادامه این دیدار در سخنانی حمایت قرارگاه منطقه‌­ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران را از تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس و احصاء تاریخ شفاهی رزمندگان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها