امیر گلفام در مراسم تجلیل از خانواده شهدای سایت سوباشی:

سایت سوباشی در برابر 157 حمله عراق ایستادگی کرد

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سایت سوباشی که بیش از 157 بار مورد حمله رژیم بعث قرار گرفت، توانست چون سدی آهنین نفوذ هوایی دشمنان را رصد و رهگیری کند و با تقدیم بیش از 20 شهید نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته باشد.
کد خبر: ۳۵۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ - 27July 2019

سایت سوباشی در برابر 157 حمله عراق ایستادگی کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره شهدای سایت سوباشی که امروز با حضور مسوولین کشوری و لشکری و خانواده معظم شهدا در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس با محور قرار دادن معنویت، سرچشمه و منشأ پیروزی‌ها و دستاوردهایی شدند که همواره موجب افتخار است.

وی افزود: خلوص نیت و اعتقاد به نصرت الهی در صحنه‌های جنگ موجب شد تا ایران اسلامی بتواند در اوج غربت در برابر استکبار جهانی بایستد و حماسه‌های بی‌بدیل بیافریند. اکنون نیز همان درس‌های بی‌نظیر راه گشای تمامی مشکلات جامعه است.

امیر گلفام تصریح کرد: کشوری که از سیم خاردار هم محروم بود با اتکا به خداوند متعال، رهنمودهای رهبر انقلاب و با محور قرار دادن معنویت توانست به اهداف والایش دست پیدا کند.

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: سایت سوباشی که بیش از 157 بار مورد حمله رژیم بعث قرار گرفت، توانست با همین معنویت چون سدی آهنین بیش از این نفوذ هوایی دشمنان را رصد و رهگیری کند و با تقدیم بیش از 20 شهید نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته باشد.

در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار بلالی معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ دوم فولادی رییس سازمان حفظ آثار ارتش و جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار شد از کتاب شهدای عاشورایی سایت سوباشی رونمایی و از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار