مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان «دنا» برگزار می‌شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان «دنا» خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ - 27July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی جهت برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان «دنا»  امروز در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست آزادی و امنیت امروز جامعه و ملت ایران را مرهون جانفشانی، ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز وظیفه داریم با تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، قدردان گوشه‌ای از زحمات آنها باشیم.

وی افزود: هدف از برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، تکریم این عزیزان، پاسداشت رشادت‌های آنها در دوران جنگ تحمیلی و ارائه الگوی مقاومت و مجاهدت به نسل‌های جدید است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح دستورالعمل اجرایی همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: این همایش هفتم مهر امسال همزمان با سراسر کشور در همه شهرستان‌های استان از جمله شهرستان دنا برگزار می‌شود.

سرهنگ «علی ستوده‌نیا» فرمانده سپاه شهرستان دنا هم در این نشست با بیان اینکه تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس را وظیفه خود می‌دانیم، متذکر شد: به فرموده مقام معظم رهبری، این قشر عظیم بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی هستند و نباید به ورطه فراموشی سپرده شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار