رییس دفتر رهبر معظم انقلاب:

دلیل اصلی محبوبیت آیت الله جعفری در بین مردم، ساده‌زیستی است

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: آیت‌الله جعفری دوران طولانی را در مسئولیت امامت جمعه صرف خدمت به جامعه کرد و دلیل اصلی محبوبیت بی‌نظیر ایشان در بین مردم رفتار و منش بسیار خوب و ساده‌زیستی ایشان است.
کد خبر: ۳۵۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 27July 2019

دلیل اصلی محبوبیت آیت الله جعفری در بین مردم، ساده‌زیستی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، آیت الله «محمد محمدی گلپایگانی» رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در مراسم نکوداشت نیم قرن خدمات آیت الله «سید یحیی جعفری» نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: آیت الله جعفری در دوران امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه، زندگی متوسط و معمولی داشت و کمتر فردی را سراغ داریم که در این موقعیت ها تغییراتی در زندگی شان پیدا نشود.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: آیت‌الله جعفری دوران طولانی را در مسئولیت امامت جمعه صرف خدمت به جامعه کرد و دلیل اصلی محبوبیت بی‌نظیر ایشان در بین مردم رفتار و منش بسیار خوب و ساده‌زیستی ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ اقتصادی کشور در شرایط خاصی به سر می برد، افزود: بسیاری از خانواده‌ها در مضیقه اقتصادی هستند، اما بعضی هم در جنون ثروت هستند و نمایش ثروت دارند و اکنون جامعه نیازمند ایثار و فداکاری است و باید به خانواده‌های بی بضاعت کمک کرد.

آیت الله محمدی گلپایگانی بیان داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیشترین و بلکه همه امکاناتی که در اختیارشان هست را خرج محرومین می کنند و عنایت ایشان نسبت به قشر مستضعف را از نزدیک شاهد هستم.

آیت الله محمدی گلپایاگانی با اشاره به حضور سردار «قاسم سلیمانی» در این جلسه گفت: کارهایی که این مرد بزرگ انجام داده واقعاً بی‌نظیر است و بنده عنایات رهبری را به ایشان بارها دیده ام و از اقتدار ایران همین قدر که انگلیسی هایی که امروز التماس می کنند نفتکش آنها را پس بدهیم، روزی در این کشور برای ما وزیر تعیین می کردند.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی»، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: عالمان دین از میان توده‌های مردم بپا خاسته و در میدان دشواری‌ها در دفاع از شرافت مردم ‌پیشتاز بوده اند و و در ترویج عدل در خط مقدم قرار داشته‌اند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در گام دوم انقلاب قرار داریم افزود: دراین مراسم، از نیم قرن خدمت آیت الله جعفری و از سال های مجاهدت مردی از سلاله پاک پیامبر عظیم الشان تجلیل به عمل می آید.

وی تصریح کرد: علمای نجیب کرمان در دفاع از انقلاب و امام(ره) در دوران رژیم طاغوت و در تاریخ انقلاب خدمات بی شائبه ای به انقلاب انجام دادند و حضور پررنگ آنان به شهادت برخی علمای این دیار انجامید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار