سردار قربانی در یادواره 17 شهید یگان ویژه ناجا در استان گلستان:

شهدا حماسه‌سازان انقلاب و اسلام هستند

یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهدا حماسه‌سازان انقلاب و اسلام هستند؛ چراکه پرچم ایران را در سراسر دنیا به اهتزاز درآوردند و استقلال و آزادگی ایران عزیز به برکت رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهیدان والامقام به دست آمده است.
کد خبر: ۳۵۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ - 28July 2019

شهدا حماسه‌سازان انقلاب و اسلام هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «مرتضی قربانی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس، در دومین یادواره 17 شهید یگان ویژه ناجا در استان گلستان اظهار داشت: شهدا شجاعت و انسانیت را به مردم آموختند و افراد جامعه را در مسیر واقعی دین قرار دادند و موجی از بیداری و معرفت را هم در جامعه گسترش دادند.

وی ادامه داد: شهادت، افتخار بزرگی است که شامل حال خوبان عالم می‌شود و ثمره آن نیز گسترده است، بی‌شک یکی از ثمرات آن امنیت است که این مهم نشأت گرفته از برکت خون شهداست و امروز وظیفه ماست تا از این امنیتی که شهدا برای ما به ارمغان آورده‌اند، پاسداری کنیم.

این فرمانده دفاع مقدس عنوان کرد: عزت و عظمت کنونی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهداست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از مقدس‌ترین اعمال است؛ چراکه پایبندی به راه شهدا و قدم گذاشتن در این مسیر موجب رشد روزافزون فرهنگ تلاش، ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

سردار قربانی خطاب به خانواده‌های شهدا عنوان کرد: شهدا حماسه سازان انقلاب و اسلام هستند؛ چراکه پرچم ایران را در سراسر دنیا به اهتزاز درآوردند و امروز استقلال و آزادگی ایران عزیز به برکت رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهیدان والامقام است که با دل و جان در راه اسلام و انقلاب با دشمنان جنگیدند و خون خود را فدای حریت و سربلندی این مرز و بوم کردند.

وی همچنین یادآور شد: انقلاب اسلامی ما با خون شهیدان بیمه شده است و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه حاکم باشد، خدشه‌ای به آرمان‌های والای انقلاب وارد نخواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار