سردار فتحی‌زاده:

برگزاری مسابقات گشت جاده‌ای نمادی از توانمندی پلیس ایران است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: برگزاری مسابقات گشت جاده‌ای می‌تواند نمادی از ظرفیت و توانمندی پلیس جمهوری اسلامی ایران برای دیگر کشور‌های جهان باشد.
کد خبر: ۳۵۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ - 28July 2019

برگزاری مسابقات گشت جاده‌ای نمادی از ظرفیت و توانمندی پلیس استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «محسن فتحی‌زاده» جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در حاشیه بازدید از محل برگزاری مسابقات گشت جاده‌ای 2019 روسیه و روند پیشرفت این پروژه، اظهار داشت: مسابقات گشت جاده‌ای برای اولین بار به میزبانی پلیس جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی برای هماهنگی‌ها و آمادگی‌ها از مدت‌ها قبل در سطح نیروی انتظامی برگزار شده است، افزود: صبح امروز نیز در جلسه‌ای که برگزار شد، روند کار‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و گزارش‌ها توسط معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی مربوطه ارائه شد که خوشبختانه روند کار نسبت به اوایل پروژه پیشرفت مناسبی داشته است.

این مقام عالی انتظامی افزود: در چند روز مانده به برگزاری مسابقات، امیدواریم جزئیات کار‌ها نیز طبق وعده مسئولان مربوطه برطرف شود تا تیم‌ها بتوانند تمرینات خود را به خوبی انجام دهند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: خوشبختانه با همت، هماهنگی و همدلی خوبی که بین همه مسئولان مربوطه وجود دارد و به نوعی همه پای کار هستند، امیدواریم جزئیات باقی‌مانده نیز برطرف شود.

سردار فتحی زاده در پایان با بیان اینکه برگزاری مسابقات گشت جاده‌ای می‌تواند نمادی از ظرفیت و توانمندی پلیس جمهوری اسلامی ایران و کشور عزیزمان برای دیگر کشور‌های جهان باشد، گفت: امیدواریم مدعوین در این مسابقات از ظرفیت کشور ما مطلع شوند و بتوانیم با استفاده از ظرفیت رسانه‎ها، رسانه ملی و خبرنگاران این آمادگی را به کشور‌های دنیا منتقل کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار