افتخاری در گفتگو با «دفاع پرس»:

16 آذر روز استکبار ستیزی است که فتنه گران در آن جایگاهی ندارند

رئیس فراکسیون دفاع مقدس گفت: روز 16 آذر روز استکبار ستیزی است و باید در این روز در مقابل فتنه گران هم ایستاد و با آنها برخورد جدی کرد.
کد خبر: ۳۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ - 06December 2014

16 آذر روز استکبار ستیزی است که فتنه گران در آن جایگاهی ندارند

لاله افتخاری، رئیس فراکسیون دفاع مقدس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان این مطلب که فتنه گران در کشور همواره در جهت اهداف استکبار در کشور حرکت می کنند، گفت: روز 16 آذر روز استکبار ستیزی است و باید در این روز در مقابل فتنه گران هم ایستاد و با آنها برخورد جدی کرد.

وی در ادامه افزود: فتنه گران در سال 88 خوراک فکری استبکار را در داخل کشور تهیه می کردند و برنامه هایی که از خارج از آبها و مرزهای ایران به این افراد در داخل دیکته شده بود را اجرا میکردند و تأثیر و عملکرد برخی از سفارتخانه های غربی که  فتنه گری آنها از 16 آذر 32 تا کنون برای ملت ایران مشخص بود، در سال 88 کاملا روشن و شفاف شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این مطلب که در هیچ برگ تاریخی مشاهده نخواهیم کرد فتنه گران در آن روز از تاریخ، جایگاهی  داشته باشند، تصریح کرد: در روز 16 آذر روز استکبار ستیزی و روز دانشجو نیز قطعا ملت اجازه ای به فتنه گران نخواهند داد که در این روز جایگاهی داشته باشند.

افتخاری گفت: فتنه گران در کشور در سال 88 اقداماتی انجام دادند که اگر یاری خداوند و هدایت و مدیریت مقام معظم رهبری نبود، و اگر مردم ولایت مدار کشورمان نیز از رهبری تبعیت نمی کردند، امکان داشت بار دیگر در دامن استکبار باز می گشتیم، زیرا که فتنه گران در صحنه آمده بودند تا نظام جمهوری اسلامی را ریشه کن کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار